Gå til innhold

DotA 2 - diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, wtf? Kopierer jo HoN litt da. For 1 måned eller kanskje mer siden så fikk jo Legionniare en lignende forandring.

Ikke like overpowered siden du trenger Staff of Mastery item for å så samme effekten at du kan spamme ulti hvis hver ulti dreper en hero.

 

Uansett, heftig greier i kombinasjon med aoe heroes. :)

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Spilte ikke Diretide i fjor så vet ikke helt hva jeg gikk glipp av, men det som irriterer meg er arrogansen til Valve oppi alt dette. Hadde holdt lenge med en "no diretide" post på bloggen.

 

Hadde lyst å se hva alt oppstyret var om, men syntes det var litt skuffende at det liksom aldri var noe "No diretide this year" istedet får man rykter om alt mulig rart.

 

Som en som hopper på SC2 engang i blandt liker jeg bedre deres kommunikasjon der de sier: "vi har noe juicy til alle som liker SC2 i neste patch mer info på blizzcon" og alt av balance blir kommunisert i forkant, der de sier "Protoss lacks in early harass so we have a custom map on the server now with these changes too the gameplay and send us your thoughts."

 

Skjønner at Valve aldri vil komme med noe før det er lansert klappet og klart sånn som spill etc. Men sånne enkle ting som "No diretide" burde ikke være noe stress. Nå sa jo 2GD på en stream at de jobbet med noe mye større enn Diretide og at de mest sannsynlig ikke gadd å bruke tida på det i år så vi får se hva som skjer.

Endret av Zimmerh
Lenke til kommentar

Det er ikkje særlig ofte eg sjekker profiler, men når folk viser absolutt ingen forståelse for kva slags items man burde gå, begynner eg av og til å lure på kor mange kamper man har.

 

Finst mange samanhenger der Shadowblade kan vere eit fint valg, det gamet her http://dotabuff.com/matches/373916074 er ikkje ein av dei.

 

Vond tapsperiode atm. Trur det blir ein pause framover.

Lenke til kommentar

Jaja da blir det visst diretide i år alikevel
"giff diretide" kampanjen har vist seg å være ein suksess, snart kommer vel rykter om ein "giff Techies" kampanje?

 

Gleder meg også til den neste "STORE" oppdateringen som skal komme snart med diretide og som delvis var grunnen til at det ikkje blei diretide i utgangspunktet. Utifrå diverse spekulasjon er det teoriar om at den kanskje skal inneholde 2 heroes, og basert på kommentarer frå Valve kanskje 3 (tviler i bunn og grunn ganske sterkt på dette, men det er jo låv å håpe).

 

Either way, hadde ein Invoker match der ein lifestealer hoppet inn i forge spiriten min i panikk, eg sendte den tilbake til basen og han dødde i fontenen vår hoho. Også morosamt å rømme gjennom jungelen deira for å sende ein "meatball" gjennom busken og tå ut ein for så å dra ein icepath i ein trang passasje og komme seg unna med 200 HP.

Endret av Reconzile
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...