Gå til innhold

DotA 2 - diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

 

Eg kan love deg at det vil gå fram og tilbake med vinningen, og den beste måten å få meir "wins" på er i bunn og grunn å spille med eit lag ein samarbeider godt med. For om du er god betyr ikkje det at dei 4 andre du spiller med er det, veit du .

 

Men til poenget, om det skulle være ønsket kan eg prøve å lære deg litt.

 

Mvh.

Eirik

 

Hadde vært hyggelig å få litt input ja :-) Min Steam ID er brattstol

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann

Selv om detaljene ikke er helt i boks:

25-27. Oktober* holdes det LAN for informatikkstudentene ved UiO.

I den anledning vil det avholdes "uoffiselt studentNorgesmesterskap" i dota 2**.

Det vil si at samtlige som har tilknyttning*** til et lærested i Norge, kan stille lag og delta om å være norges beste studentlag!


Ifjor stilte UiO, NITH, NTNU, UMB og HiA med et eller flere lag, og vi håper at enda flere stiller i år

Premien blir ca 1000kr, nerd-cred og en massiv brunost*.

 

(Man kan stille lag online, å fysisk være på LAN'et er ikke nødvendig :)

*Subject to change
**Subject to change, kall den hva du vil
***Subject to change, atm betyr det Student/ansatt/nylig vært student

 

Ps! Og hvis du vil, kan du sikkert like oss på facebook også
https://www.facebook.com/BlindernESportklubb :)

Endret av Cruzz
Lenke til kommentar

Kan man stille med lag som har deltagere som er tilknyttet flere læresteder?

Tja, joa.

VIl helst ha rene læresteds-lag, men om det er spørsmål om å stille lag eller ikke, så vil jeg jo mye heller at dere stiller lag. :)

Endret av Cruzz
Lenke til kommentar

Heisann

 

Selv om detaljene ikke er helt i boks:

 

25-27. Oktober* holdes det LAN for informatikkstudentene ved UiO.

 

I den anledning vil det avholdes "uoffiselt studentNorgesmesterskap" i dota 2**.

 

Det vil si at samtlige som har tilknyttning*** til et lærested i Norge, kan stille lag og delta om å være norges beste studentlag!

 

 

Ifjor stilte UiO, NITH, NTNU, UMB og HiA med et eller flere lag, og vi håper at enda flere stiller i år

 

Premien blir ca 1000kr, nerd-cred og en massiv brunost*.

 

(Man kan stille lag online, å fysisk være på LAN'et er ikke nødvendig :)

 

*Subject to change

**Subject to change, kall den hva du vil

***Subject to change, atm betyr det Student/ansatt/nylig vært student

 

Ps! Og hvis du vil, kan du sikkert like oss på facebook også

https://www.facebook.com/BlindernESportklubb :)

 

Noe uheldig timing å kjøre et "studentmesterskap" samme helg som UKA avsluttes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ble utsatt for en morsom pubstomping-taktikk som fungerer greit på de litt lavere nivåene. Spiller personlig på det høyere nivået av high (ender innimellom opp i very high), men opplever at få vet helt hva de skal gjøre når jeg kjører Alchemist mid.

 

Starter med tre branches og en mana potion, putter et starting point i Acid og levler deretter gold gain og acid, evt en situational flask/stun. "Taktikken" går basically ut på å bare spamme Acid så mye man kan, så godt plassert man kan, slik at de fleste melee og ganske mange ranged heroes ikke kan stå og få last hits. Resultat blir som regel at du som Alchemist får majoriteten av last hits, samt greier å holde motstanderen unna. Spiller man på Radient-siden er det også ganske greit å ta en liten tur ned i easy camp dersom man merker at man kommer til å miste gold-stacken sin.

 

Klarer man alle last hits på første creepwave, så har man en bottle med én gang ettersom man har 400g igjen etter første items. Deretter er det bare å passe på runes og spamme Acid så mye som mulig. Spiller jeg mot melee heroes klarer jeg som regel Midas på rundt 5 minutter, og hvis jeg ikke blir ganket og har det "fint" så haler jeg i land Shadowblade, Midas, Phase Boots og Bottle på cirka 13-15 minutter. Pleier etter det å gå enten for BKB eller Assault, varierende etter enemy team. Deretter følger Basher/Abyssal, og til slutt Mjolnir.

 

I teorien ser jeg for meg at det burde være temmelig enkelt å slå en Alchemist mid, selv om de kjører samme greie, men i praksis har få spillere gitt meg noe spesiell motstand. Vanskeligste så langt har vel vært en Death Prophet som spammet Wave like mye som jeg spammet Acid. Har møtt blant annet Pudge, Puck, Invoker, Kunkka, Tiny, Tinker for å nevne noen, og ingen har gitt meg nevneverdige problemer så langt.

 

Så, ja. Det er morsomt å ende opp med en farmet Alchemist.

Endret av Klatt3n
Lenke til kommentar

Selger alle mine Dota 2 items, siden jeg ma skaffe nok keys til aa trade for Rome 2 paa Steam.

 

Sjekk ut mine items!

http://steamcommunity.com/profiles/76561198093773633

 

Legg meg til pa steam om du har lyst til aa trade, saa kan vi diskutere pris osv.\

 

Har blant annet disse:

 

Sets:

Master Assasin (Bounty Hunter)

Spikes of Frost + Drow Taunt (Drow Hunter)

The Fires of Exort (Invoker)

The Cabitalist of Dark Magic + Strange Hair (Invoker)

Empowered Vestments of the Gods (KOTL)

Direstone Bindings (Morphling)

 

Huds:

Frostivus

Diretide

 

Announcers:

Bastion Announcer Pack (bade announcer og mega kill)

 

Jeg er kun interessert i random rares (som jeg kan veksle til keys) og keys, ikke bytting av andre set osv.

 

Kontakt meg for en god pris og kjapp handel!

Lenke til kommentar

Sorry, blir dobbelpost siden ingen andre har noe og si!

 

For å sette i gang tråden igjen, spilte kanskje årets mest fartsfylte kamp mot Kuroky og 3 karer fra uebelst.

om noen har lyst til å sjekke den ut er den her http://dotabuff.com/matches/303518907.

 

Annet enn det, kult at Kaipi tok i bruk troll, tror dere andre kommer til å ha med han innen comp dota?

 

Ps: man får kanskje ikke lasta ned replays fra dotabuff lenger?

Endret av AleksanderK
Lenke til kommentar

Akkurat ferdig med en Shaker totem http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=174744659

Jeg tar også imot forslag, og jeg er interessert i hva folk vil se i Dota når det kommer til cosmetics. Den som får tak i en Heartstone beta key til meg får også en item oppkalt etter seg :)

 

Vellaget item med nokså bra design det der :)

 

Berre synn det er så mange til de graders idioter i kommentarfeltet som gjennom konstant spamming av "valve please add this", nedgraderer sjansen for konstruktiv krittik til eit nivå som er absolutt patetisk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Hvor mye må jeg vinne for å komme opp fra normal bracket sånn ca? har 8-3 og tapene er pga feeders og ubrukelige teammates, håper det blir bedre når jeg kommer i en ny bracket..

Lenke til kommentar

Det er vel ingen fasitsvar på det, systemet er ganske lukka.

 

Du kan søke opp kamper på dotabuff, der står det informasjon om skill bracket. Det går fra normal, high, very high.

 

Sjølv har eg rundt 600 timer, og det varierer om eg havner i normal eller high. Kjem gjerne i high om eg quer med kompiser på same nivået. Det er ein del kjekkare å spele i high.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...