Gå til innhold

DotA 2 - diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-GlDE6z

Ro deg ned Drunken, uansett hvor god/dårlig/smart/dum du er så vil tiden vise om han kan bli brukt eller ikke.

 

Voldsomt til aggressiv og spydig måte du skulle diskutere på også.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig synes jeg Earth Spirit virker som en viable hero i competative play. Skillsettet hans tillater at heroen spilles som både en hardsupport, men også en midgame roamer/ganker.

 

Som midgame roamer/ganker vil man få raske levels, og det resulterer i en ekstrem mobility på Earth Spirit. Jeg tror ingen andre heroes kan matches med han når det kommer til mobility uten items (og begrenset med mana). Dette betyr at han enkelt kan bevege seg rundt på mappet i midgame for å skape kaos / få mapcontrol. Han har en stun, en nuke (som også er knockback) samtidig som en helt ok ultimate. Mer enn nok til å execute ganks. I teamfights kan han bidra med move- og attackslow, aoe stuns, silence og en aoe damage. Veldig ability-dependant hero, så faller av litt i lategame uten veldig gode items(i likhet med mange andre lignende heroes).

 

Som support har han fremdeles disse abilitiene, og den største forskjellen på å kjøre han som en support og en solo er mobiliteten (i.e. hvor mange points i rolling boulder).

 

Jeg ser absolutt for meg at helten kommer til å bli brukt i competative play, selv om han har litt annerledes mechanics enn normen. Pullingen og knockbacken kan også brukes på allies, og dette er huge. Gjør heroen desto mer viable.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Andre som har fått mmr enda? Fikk min, og syns den var sinnsyk høy..

 

Jo høgare jo betre. Sånn som eg ser det så blir det trekt og lagt til poeng baset på om du vinner eller taper. Men eg trur det ligger noko meir bak det, ettersom det virker som om dei har jobbet med det ei lang stund og at det berre blir dumt om ein ligger i låg matchmaking og derfor blir matcha opp sammen med folk ein ikkje kan samarbeide med. Då kjeme ein jo ikkje ut av dette området og blir fannget i ein ond sirkel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...