Gå til innhold

DotA 2 - diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det går vel enkelt og greit på hvor mye man vinner? Har vel klokket inn rundt 300 timer, er alltid i high når jeg spiller alene, men jeg har noen kompiser jeg av og til spiller med, og da ender vi opp i very high. Hadde tidligere, rundt april i fjor, to eller tre runder solo i very high, men forsvant fort ned igjen til high.

Lenke til kommentar

Merker ikke noe særlig forskjell i kvaliteten fra high til very high. Har hatt vanskelige kamper i high, og vanvittig lette kamper i very high. Synd man ikke kan se nærmere stats på hvor "gode" man er, som man kunne på dotabuff før med diamond/platinum/gold league osv.

 

Er enige i dette. Slik som det er nå så virker systemet urelevant til kva ferdighetsnivå ein faktisk er på.

Lenke til kommentar

Er alltid like slitsomt å spele med 4 venner, så kjem vi på lag med én person som ødelegger for resten. 2-3 av oss hadde randoma carries, 1 hadde support. Han siste randoma Batrider. Han repicka til...

Anti-Mage. Han farma ikkje, hadde 3 branches og et stout shield. Gikk rett på lifesteal, og ting gikk nedover derfra

:cry:. Og las oss ikkje glemme våre gode venner, russerene. Alltid like sjarmerende.

Lenke til kommentar

Randoma samme hero 2 ganger på rad i går, what are the odds???

Spillte også mot ein som hadde warlock og klagde på at me (det andre laget) tapte når me hadde spirit breaker... Ja, seie han som spiller den heroen som har høgare winrate enn alle andre heroer i spillet (inkludert easy-win heroer). Oh the hypocracy!

Lenke til kommentar

Randoma samme hero 2 ganger på rad i går, what are the odds???

Spillte også mot ein som hadde warlock og klagde på at me (det andre laget) tapte når me hadde spirit breaker... Ja, seie han som spiller den heroen som har høgare winrate enn alle andre heroer i spillet (inkludert easy-win heroer). Oh the hypocracy!

 

Har faktisk opplevd å randome samme helten 4 ganger, da følte jeg meg litt mindfucked.

Lenke til kommentar

 

Siden du spurte så pent Reconzile;

Sannnsynligheten for å picke samme helt 2 ganger på rad: 1/10404

4 ganger på rad: 1/108243216

 

Forøvrig litt merkelig å klage på at det andre laget vinner.. Da må du virkelig mislike lagkameratene dine!

Har eg klagd på at det andre laget vinner? Eg sa berre eg synest det var litt hyklersk av ein Warlock å seie ein spirit breaker på det andre laget var dårlig for å ikkje snowballe totalt, når han sjølv valde ein helt som tilfeldigvis har den høgaste winraten i heile spillet :p

Lenke til kommentar

 

Speler heller mot Warlock enn ekle Spirit Breaker. Deprimerande å vere support mot ein charging SB.

Er ikkje vanskelig å gjere han ubrukelig, Vanskeligere kødde med ein warlock som kan stunne heile laget 2 ganger i ein teamfight og springe etter deg med 4 golems som har burn damage, villt med hit damage og god HP. Om ein fokuserer SB kan han ikkje gjere mykje i teamfights, med mindre ein er dum og lar han få 12 kills før ein prøver å drepe han, noko som somregel skjer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...