Gå til innhold

Samletråd for ASUS Transformer pads


Swome

Anbefalte innlegg

Har ett opptak av Nav, tatt opp på HTPCen med Media Portal. Serien går jo på TVnorge, derav 720p

Først prøvde jeg å spille den av ved å streame den på nettverket, men det fungerte ikke. Så jeg tenkte hastigheten over trådløst var for lav til å streame HD, så jeg kopierte filen over til taben.

Men det samme skjer her.

Jeg bruker MX Player og Mobo Player. Men ting går ikke slik det skal. Bildet kommer og flyter bra, men lyden henger etter, kan heller ikke spole i videoen.

 

Men oppdaget nå at filen er i .ts format, mulig formatet gjør at avspillingen ikke er korrekt ?

Men ting fungerer veldig bra i .ts format når det ikke er HD

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Andre som sliter med WIFI trøbbel på sin TF201?

Så snart jeg går noen meter unna routeren så dropper signalet til maks 2 strek og jeg har store problemer med å surfe på nettet på taben.

Er dette en grunn til å levere inn å kreve å få det reparert, eller må man bare vente til ny FW er ute ?

Lenke til kommentar

Har brukt Boat browseren en del i dag, og dette var jo en ledelig overraskelse. Har ikke fått noen feilmelding med denne enda i dag.

 

har også brukt denne med stort hell, men noen som vet hvordan man kan sette den opp slik at den beholder adresse baren i topp

selv når man scroller nedover på en webside?

Lenke til kommentar

Begynner egentlig å se meg om etter annet nettbrett nå, å levere TF201 inn på angreretten..

Er TF300 noe vidreutviklet i forhold til TF201 ? Utenom at TF300 ikke kommer med tastatur ? Så egentlig ikke den store nytten i tastatur, utenom bedre batteritid, ellers kunne jeg like greitt ha handlet mini pc.

Endret av Stig-Arne
Lenke til kommentar

Forkjellene mellom TF201 og TF300:

 

TF201: -1280x800 IPS+ 600 nits lysstyrke.

-8.3mm tykk.

-Tegra 3 @ 1.3ghz.

-Bluetooth 2.1.

-LED camera flash.

-32gb og 64gb modeller.

-Ikke 3G.

-Ikke like bra rekekvidde og styrke på wifi grunnet aluminium bakplate.

-Innebygget GPS som ikke fungerer grunnet aluminium bakplate, dongle trengs.

-1000kr Dyrere.

-Bakplate av aluminium, føles dyrere.

-9.5 timer batteri.

 

 

TF300: -1280x800 IPS 400 nits lysstyrke.

-9.9mm tykk.

-Tegra 3 @ 1.2ghz.

-Bluetooth 3.0.

-Manger LED camera flash.

-16gb og 32gb modeller.

-3G.

-Sterkere wifi med bedre rekkevidde.

-Innebygget fungerende GPS

-1000kr Billigere.

-Bakplate av plastikk, føles billigere.

-9 timer batteri.

Endret av kidio007
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vurderer å bytte mot en TF300 sjæl for å være ærlig, prisforskjellen er rimelig stor synes jeg.

 

Men jeg har hatt 201 i snart 30 dager (kjøpt på expert)

Noen her som har erfaringer på åssen 30dagers full returett på expert funker? er det angring/misnøye slik at jeg kan bare gå å levere alt tilbake ( har kvittering,orginalpakke alt sammen)

 

1000 spenn så "tjener" jeg 3G som er litt fett for meg da jeg er så lat med å aktivere hotspot, eller så gir jeg faen og får godta å betale 1000 spenn mer for "kvalitet-alimium" delen og vente til neste generasjon 10.1 som kommer med SAMOLED til neste år eller no.

Lenke til kommentar

Connectoren skal være den sammen for dock'en på TF201 og TF300. De som har prøvd sier at TF300 er veldig trang i TF201 dock'en og motsatt, dette er naturlig da den ene er tynnere enn den andre. Hvis folk vil ha tab's med forskjellige spec's og forskellig pris må man akseptere slikt. Pose og sekk.......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...