Gå til innhold

Samletråd for ASUS Transformer pads


Swome

Anbefalte innlegg

Bruker du nettbrett ofte til å ta bilder?

Hvor relevant er det spørsmålet egentlig? Har vel ikke noe å si om han bruker det hver dag eller en gang i året? Poenget er at dette skal fungere. Jeg skyter ikke folk med pistol hver dag, men det er greit å vite at pistolen fungerer allikevel...

Joda, selvsagt skal det fungere. Jeg bare lurte på hvor ofte det egentlig blir brukt. Jeg har selv tatt ett bilde med prime'n, da jeg har både kamera og mobil som funker bedre til det. Ikke skyt meg :p
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil tro det er softwarefeil.

Var selv plaget med random reboots opptil 2 ganger om dagen på min huawei U8800. forsvant med en gang jeg la inn custom rom. Har vært innom stock rom ved noen annledninger i ettertid og samme problem kom tilbake. Vil tro det er noe asus jobber med.

 

Har selv hatt 2 reboots på min tf300 siden jeg fikk den på torsdag.

Lenke til kommentar

Bestillte en TF201 hos Amentio i februar og de har enda ikke fått den på lager, det er stadig nye utsettelser og nå sier de 12.Juni. Ser enkelte andre har begynt å få inn noen eksemplar i champagne-farge, men vil helst ha en i sølv/alu farge. Noen som vet når en kan forvente den på markedet i Norge?

 

Amentio er konk og har nå bestillt min TF 201 fra PS som har den på lager :)

 

Har mottatt min TF 201 og er så langt rimelig fornøyd. Bruksanvisning, finnes det?

Lenke til kommentar

Bestillte en TF201 hos Amentio i februar og de har enda ikke fått den på lager, det er stadig nye utsettelser og nå sier de 12.Juni. Ser enkelte andre har begynt å få inn noen eksemplar i champagne-farge, men vil helst ha en i sølv/alu farge. Noen som vet når en kan forvente den på markedet i Norge?

 

Amentio er konk og har nå bestillt min TF 201 fra PS som har den på lager :)

 

Har mottatt min TF 201 og er så langt rimelig fornøyd. Bruksanvisning, finnes det?

 

Du har da oss! :D

Lenke til kommentar

Jeg tror faktisk at jeg har lyst å vente til LTE/3G/4G utgaven kommer, for å se direkte sammenligninger mellom de to utgavene. Selv om det i 95% av tiden vil være mest aktuelt å bruke Wifi.

 

Samsung sitt nye brett er muligens heller ikke så veldig langt unna. En del av meg skriker dog etter å bestille Infinity med Tegra 3 og Wifi.

Lenke til kommentar

Jeg tror faktisk at jeg har lyst å vente til LTE/3G/4G utgaven kommer, for å se direkte sammenligninger mellom de to utgavene. Selv om det i 95% av tiden vil være mest aktuelt å bruke Wifi.

 

Samsung sitt nye brett er muligens heller ikke så veldig langt unna. En del av meg skriker dog etter å bestille Infinity med Tegra 3 og Wifi.

 

Kommet noe spec på Samsung-brettet? Synes den nye trådløse speilingen av alt som skjer på skjermen i full HD er en must-have feature. Håper andre tablets kommer med dette snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...