Gå til innhold

- Det er 98 % sikkert at iPhone 5 ser slik ut


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har kanskje ikke noe med denne tråden og gjøre, men noen som veit om billigversjonen av iphone 4g kommer ut på samme dag som 5g?

 

For øyeblikket ser det ut som om det kommer to modeller. iPhone 4S og iPhone 5. 4S vil ha lik design som dagens iPhone 4, men ha en A5-prosessor og ikke A4. Denne vil være "billigmodellen".

Lenke til kommentar

For øyeblikket ser det ut som om det kommer to modeller. iPhone 4S og iPhone 5. 4S vil ha lik design som dagens iPhone 4, men ha en A5-prosessor og ikke A4. Denne vil være "billigmodellen".

Om en billigversjon kommer som er lik dagens iPhone 4 lurer jeg på hva prisen vil bli...

Lenke til kommentar

Tja, jeg vet ikke helt? Jeg er skeptisk til alle disse «bekreftelsene» som ymse nettbutikker presenterer rett før lanseringen. De vet sannsynligvis like mye som deg og meg, men «lekker» produktene for å 1) reklamere for seg selv, og 2) forsøke å tiltrekke seg nye kunder.

Lenke til kommentar

Her ser vi jo en aldeles glimrende demonstrasjon av idiotien med å pøse på med artikler i hytt og pine med rykter. xx antall artikler siste dagene, og alt som Apple viser frem er en lettere oppgradert utgave av iPhone 4...

 

Kanskje på tide for media å få et litt mer edruelig forhold til Apple?

Lenke til kommentar

Tror faktisk apple blir passert ganske raskt av flere nå, de trengte større skjerm og slimmer design. Vill spillopplevelse på 3.5" skjerm er ikke det folk har behov for akkurat, eller å snakke til telefonen på britisk :dribble:

 

3,5" skjerm er latterlig sammenlignet mot 4" og større. Er det rart vi flirer når Apple ikke klarer å komme med noe bedre snart? Det blir vel å høre "jeg er kjempefornøyd med min 3,5", den er god på alt jeg bruker den til" Så bra svarer jeg da:)

Lenke til kommentar

Jeg må innrømme at jeg ble litt skuffet...

Det nye er basically bedre CPU/GPU, CDMA/GSM samlet, bedre kamera og taleegenskapene.

Ja, og forsåvidt at det blir en 64GB-versjon også.

 

Av dette var det bare CDMA/GSM som ikke var godt fortalt allerede, og noe absolutt alle forventet. Selv om det er fullstendig irrelevant for mitt bruk, anser jeg allikevel det som en utrolig positiv ting, og det var på tide. Jeg synes det er merkelig at ikke dette er noe samtlige mobiler egentlig gjør.

 

Jeg synes også at de tale-greiene kan være interessant. Dersom det faktisk funker så bra som de reklamerer for, så vil det jo være dødsbra. Problemet er at jeg tviler sterkt, og dessuten er det bare på engelsk, tysk og fransk (foreløpig i hvert fall).

 

Det ser ut som en videreutvikling av de funksjonene jeg har på min SGSII, da jeg må holde meg til relativt forhåndsplanlagte ting å si. Dersom det funker så bra som jeg håper, vil jeg anta at dette er noe som fort stjeles over på andre mobiler også, for om det også blir overført til å fungere på langt flere språk også, så kan det virkelig bli bra! :-)

Lenke til kommentar

Og angående størrelse, tror jeg de kommer til å holde seg på 3.5 tommer til neste generasjon også. Rett og slett fordi veldig mange synes det er en helt grei størrelse. Og dessuten har Steve selv uttalt at 3.5 er den perfekte størrelse. Jeg har aldri trodd at dette er noe som kom til å forandre seg med iPhone 5. Men nå er jo ikke Steve med i samme grad lenger, så det er jo mulig, men jeg tviler litt allikevel.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...