Gå til innhold

- Det er 98 % sikkert at iPhone 5 ser slik ut


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forsiktig nå, du vet jo ikke om skjermen blir større... ;)

Nei, og blir den ikke det har jeg personlig en grunn mindre til å oppgradere. Det er en subjektiv vurdering av mitt behov og preferanser. Jeg hoppet over iPhone 4 fordi det ikke var "nok" nytt i forghold til 3GS. Og som tidligere sagt, jeg hadde min P900 i 5 år, så jeg er vant til å være tålmodig. :)

 

Geir :)

Lenke til kommentar

GIGAnew_woot.gif! Var før i tiden en tysk TV-kanal som spesialiserte seg på spill og litt teknews. Ekstremt morsomt, så mye tull^^. Var storsett den eneste kanalen som gikk hos meg den tiden jeg bodde i tyskland. Dessverre gikk de konkurs, nå lage de litt videoer og slikt, men det er ikke det samme. Er jo artig å se dem på amobil da.

Endret av NoiSe_NOR
Lenke til kommentar

Det er 98% sikkert at jeg ikke kommer til å eie en iphone igjen :D

For oss nysjerrige: Kan du beskrive omstendighetene der de to siste prosentene kan bli reelle?

 

Geir :)

 

Ja, det er visst arbeidsgiveren min skulle bli påtvunget iphone fra de amerikanske eierne, slik at jeg får en dyttet på meg. Men jeg ville nok solgt den, hvis den ikke var integrert i resten av it systemene på min arbeidsplass. Så der har du både den en prosenten og den andre ;)

Lenke til kommentar

Det er 98% sikkert at jeg ikke kommer til å eie en iphone igjen :D

For oss nysjerrige: Kan du beskrive omstendighetene der de to siste prosentene kan bli reelle?

 

Geir :)

For min egen del så måtte det være dersom Apple faktisk kom med noe revolusjonerende(og da snakker jeg ikke om tidligere Apple revolusjoner som "MMS", "Copy Paste" etc.),som gjør det umulig å ikke skaffe seg telefonen. Men gitt Apples oppførsel i den siste tiden, som også teller svært mye, så synker nok prosenten til veldig nære 100% for meg.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...