Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meningen at det ikke skal være noen checkpoints i Demon's Souls? Kommer ikke til å ha mye hår igjen på hodet skal det fortsette slik.

 

Det er et checkpoint i slutten av hver bane, ved overgangen til den neste. Dette kan du teleportere til fra Nexus. Ellers kan du åpne snarveier på banene som gjør at du kan komme raskere til slutten fra inngangen. På første bane f.eks. kan du gå direkte til bossen etter at du har åpnet hovedinngangsporten.

Lenke til kommentar

Ja husker jeg var borti jamcast. Litt usikker på om det er verdt pengene men kan vel teste det ut først som du sier.

 

Kanskje heller bare skaffe meg noe enkelt som lar meg kjøre Spotify fra en pc eller telefonen enn å betale jamcast.

 

Insane at det ikke finnes direkte på ps3 egentlig :)

 

Takk igjen, dog.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

trur jeg er screwed nå på ps3'n.

satt og spilte Nier og så plutselig slå ps3 seg av så la merke til at den røde lampa blinker,jeg venta litt og så slå de på igjen via touch power knappen så fikk jeg opp at den sjekker for feil og så slå ps3 av seg igjen.

og nå har jeg slått den av helt og den fortsetter og blinke rødt!

har jeg fått RROD,hvis ikke hva kan gjøres for og fikse det.

har 60gb phatt med 500gb hdd.

Lenke til kommentar

trur jeg er screwed nå på ps3'n.

satt og spilte Nier og så plutselig slå ps3 seg av så la merke til at den røde lampa blinker,jeg venta litt og så slå de på igjen via touch power knappen så fikk jeg opp at den sjekker for feil og så slå ps3 av seg igjen.

og nå har jeg slått den av helt og den fortsetter og blinke rødt!

har jeg fått RROD,hvis ikke hva kan gjøres for og fikse det.

har 60gb phatt med 500gb hdd.

 

Hah, ser nå at du skriver "hvis IKKE" Sorry. Feillesing all over

 

Men utifra det du sier så er det YLOD du har fått, og da gjelder enda svaret mitt.

Endret av IcedInsanity
Lenke til kommentar

Ooooo... stor mulighet for at en del tusenlapper brant opp der.

høres skremmende likt ut som det sammen som skjedde med min første 60gb.

Du må nok fikse den selv. Garatien kan ikke hjelpe det hvis du har. Nordisk film reparerer de ikke og jeg fikk krangla til meg en av de siste 60gb konsollene de har/hadde via forbrukerrådet.

Sendte min inn og fikk en 160gb slim tilbake, da kokte det i toppen for å si det mildt...

60gb maskinen er verdt ca. 6000++ spenn hvis den er strøken :p

 

 

Det som vises i en YT guide feks?!?!?! Herregud da. Skal eg komme å fikse den selv eller?

Eneste muligheten du har hvis du vil beholde konsollen.

Sender du den inn, så sender du den til grava...

Endret av Deppss
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...