Gå til innhold

Dumme ting du trodde før


djgudleif

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At biler kjører i en "rekke" som tilfeldigvis alltid gikk fra der vi startet til der vi endte, og alltid var en politibil som kjørte først

Er det ikke slik da? Her i byen, (kr.sand) er det veldig få som kjører forbi en politibil på 4felten.. Dvs, de fleste senker farta og legger seg bak den -> lang kø med en politibil foran..

 

Edit:

 

Trodde forøvrig at (på værmeldinga) at kr.sand var norge. "Her er norge!" *peke på kr.sand*

 

Trodde rundballer var traktor-egg! :no:

 

Trodde det var marshmallows jeg. :p

 

Trodde det var dorullene til kuene jeg.. :new_woot:

 

Trodde afrikanere var født hvite og ble brune fordi det var så varmt i Afrika, og jeg klarte også og utvikle en slags teori om at jo varmere det er, jo brunere blir de.

Kalles vel evolusjon. Men tenk heller om vi stammer derifra å blir hvitere og hvitere jo lenger opp og ned mot polene vi kommer..

 

Innlegg nr 2.333, 2x333=666. :new_woot:

Endret av Caddy
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg trodde at to personer ikke kunne ha samme navnekombinasjon. Det vil si, folk kunne ha samme fornavn og samme etternavn, men hvis en person for eksempel hette Per Nilsen, så måtte han være den eneste som heter Per Nilsen i hele verden. Det kom kanskje av at jeg har et sjeldent etternavn og at ingen andre med det navnet har samme fornavn med meg. Det var det samme med foreldrene mine.

 

Fordi jeg synes Breezer er bedre?! Har du vondt for det?

 

Du skal få drikke hva du vil.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...