Gå til innhold

Dumme ting du trodde før


djgudleif

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

-At alt ville se helt annerledes ut i det øyeblikket vi krysset en landegrense med bil. Til min store skuffelse så Sverige helt likt ut som Norge.

-At sola hele tiden pekte kun mot meg.

-At alt som gikk på TV var direktesendt, til og med filmer!

-At man ikke kunne stå på sydpolen, da ville man falle ned.

-At man kunne komme helt inntil, og til og med ta på regnbuen ved å gå lenge nok mot den.

Endret av Sanony
Lenke til kommentar

Når en har ting liggende på et gulv med varmekabler (klær osv) blir det mye varmere under plagget. Jeg trodde i lang tid at det var at kablene fungerte slik at den oppfatta det som vann, og for at det skulle tørke fortere ble effekten økt.

Ikke at det bare er en naturlig konsekvens av isolasjon :( .

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trodde man ble sugd inn i datamaskinen til en slags Kinder-verden ved å taste inn en kode som fulgte med kinderegget. Hvis jeg ikke husker feil, var det en reklame på FoxKids eller noe som viste det, noen som skjønner hva jeg sikter til? Husker ikke helt hva reklamen sa, men det var et eller annet med å bli sugd inn i en annen verden i hvert fall. Jeg tok det riktignok litt for bokstavelig når jeg var mindre, men jeg kan umulig ha vært den eneste. Ble selvfølgelig en stor nedtur når koden ikke funka. :D

Endret av Sanony
Lenke til kommentar

Trodde man ble sugd inn i datamaskinen til en slags Kinder-verden ved å taste inn en kode som fulgte med kinderegget. Hvis jeg ikke husker feil, var det en reklame på FoxKids eller noe som viste det, noen som skjønner hva jeg sikter til? Husker ikke helt hva reklamen sa, men det var et eller annet med å bli sugd inn i en annen verden i hvert fall. Jeg tok det riktignok litt for bokstavelig når jeg var mindre, men jeg kan umulig ha vært den eneste. Ble selvfølgelig en stor nedtur når koden ikke funka. :D

Du var ikke den eneste ;)

Lenke til kommentar

Trodde ninja turtles fra ninja turtles filmene bodde i skogen for broren min sa de bodde der. Også hadde vi sånner kloakk rør så jeg satt i timer med venner og trudde at turtles skulle komme opp,

 

Do draugen og, skummel tid og gå på dass,

 

Jeg husker jeg så på kykkeli kokkos og trudde at visst jeg vant et av togene så ville de sende det gjennom tv, selv om jeg visste at dette var rart,

 

Også trudde jeg tigre var en ny rase for jeg hadde bare sett løver og pumaer på tv, ah the horrible times of children,

 

Men verste tidene var feber fantasi , jesus snakk om Pink Floyd pcychadelia

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg trodde at man fikk hoftebetennelse av å sette peanøtter eller popcorn i vrangstrupen. Gikk i den troen til jeg ble 11-12 år..

 

Trodde også at ordet "falske" (som i falske mandler) var som "spanske", altså at det tilhørte et land. Uten at jeg noengang tenkte over hva det landet het.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...