Gå til innhold

Dumme ting du trodde før


djgudleif

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At man får mark i rumpa hvis man spiser snø

 

Då lærte eg noke nytt i dag :)

 

Tok av en eller anna grunn litt feil av nasjonalsangen når eg var liten.

Er: ... og den saga natt som senker...

Trudde det var: ... og den sabla natt som senker...

 

Ikkje så altfor ille, men er jo nasjonalsangen og enn skriker den sjølsagt ut på 17. mai.

Lenke til kommentar

Tok av en eller anna grunn litt feil av nasjonalsangen når eg var liten.

Er: ... og den saga natt som senker...

Trudde det var: ... og den sabla natt som senker...

 

Ikkje så altfor ille, men er jo nasjonalsangen og enn skriker den sjølsagt ut på 17. mai.

Haha, slår ikke min :!: jeg trodde det var: ... og den satan att som senker ... i laang tid :innocent: virket liksom logisk da, busemannen som senker noe...

 

Adskillig værre altså, glad jeg bare sang i kor med andre da :blush:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En eks av meg påsto at hvert eneste lyskryss i Norge hadde påmontert sensorer så hvis man ikke brukte blinklys så ville trafikklyset bruke lenger tid på å skifte til din fordel :thumbup:

Argumenter som kostnad, monteringstid og, ikke minst, hvis man skulle rett frem sank ikke inn i henne, men hva kan man forvente fra en bondetuppe fra Ulefoss he he..

Hahhahaha, beste til nå!

 

Har en annen historie om ekstreme teorier som har noe å gjøre med trafikk. Gikk i korpset når jeg var en liten drittunge, og i den anledning var det arrangert en tur til skitrekket sammen med de store gutta i korpset. Pappaen min hadde meldt seg frivillig som sjåfør for 4-5 stykk i volvoen, og i ettertid har jeg blitt fortalt at medaspiranten min som var 1 år eldre hadde en relativt interessant teori om dødeligheten av å kjøre i tunneller. Han insisterte på at vi skulle kjøre gjennom byen i Stavanger(ca 5 min omvei) istedenfor å kjøre gjennom en tunnel. Det var nemlig en tiendedels sjanse for å omkomme hver gang noen kjørte gjennom en tunnel pga rasfare :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...