Gå til innhold

Er 22/7 nok en konspirasjon?


Anbefalte innlegg

NEI!! MANGE vitner har sagt at det var TO GJERNINGSMENN. Lenger oppe i tråden finner du en vitnebeskrivelse av gjerningsmannens utseende. Du kan ikke prate dette i senk.

 

Mange journalister rapporterte først det vitnene sa, men så ble det plutselig helt stille.

 

To våpen passer jo godt til to gjerningsmenn.

 

Ingen har bevist at det bare er een gjerningsmann, det er bare frekk påstand.

Les linkene du henviser til selv. Det er ingen som sier at de har sett to skyttere der.

 

Igjen - Hvorfor skal journalister fortsette å rapportere at det er to gjerningsmenn når det er bevist at det var kun en gjerningsmann?

 

To typer våpen passer godt til en gjerningsmann som beviselig har avfyrt to forskjellige typer våpen.

 

Men jeg ser jo helt klart at når man er på jakt etter sannheten så må man overse alle beviser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

NEI!! MANGE vitner har sagt at det var TO GJERNINGSMENN. Lenger oppe i tråden finner du en vitnebeskrivelse av gjerningsmannens utseende. Du kan ikke prate dette i senk.

 

Mange journalister rapporterte først det vitnene sa, men så ble det plutselig helt stille.

 

To våpen passer jo godt til to gjerningsmenn.

 

Ingen har bevist at det bare er een gjerningsmann, det er bare frekk påstand.

 

Ok, du henviser til det noen har sagt rett etter dem ble skutt etter. Ingen av vitenene har kommet i ettertid med tydelige tegn på at det har vært to gjerningsmenn.

 

Hvorfor er det en frekk påstand å si at det bare har vært en gjerningsmann, når alt tyder på det? Det er du som er frekk her.

 

Tenk litt mer gjennom ting før du begynne å leke konspirasjonsteoriforfatter. Eller bare dropp det hele, det virker som du har total mangel av sunn fornuft og logikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

(...)

Hvis 1000 ting tilsier forklaring A, men 1 ting tilsier forklaring B, ja da er det selvsagt B som er det riktige, det ene beviset er det som avslører at alle de 1000 er oppspinn.

 

Jeg synes det er en fornærmelse av de pårørende og ofrene å påstå at det i denne saken er en slags konspirasjon. Dere gjør ofrene til statister i et konspiratorisk skyggespill som aldri har funnet sted. Og dere fratar gjerningsmannen skyld hvis dere påstår at det egentlig var noen andre som stod bak.

 

Les innlegget som startet denne tråden og artikkelen det ble henvist til der.

 

Har lest innlegget, leste artikkelen også inntil jeg forstod hva slags skrot det var.

 

En betydelig del av yrket min går ut på å lese ting andre har skrevet og å avdekke usannheter og sviktende logikk. OG denne artikkelen kan med fordel sendes i nærmeste søppelbøtte. At den er skrevet av en selverklært nazist, hjelper ikke akkurat på troverdigheten.

 

For øvrig var innlegget i første rekke rettet mot konspirasjonsteoretikere generelt, og ikke til deg spesielt. I dine senere innlegg virker du heller ikke som en av dem som ser lumske nettverk og verdensomspennende konspirasjoner bak alt, men med emnetittel og lenken til denne stinkende artikkelen - hvordan tror du du fremstår?

 

Edit: Gjentar ovenstående - det ble visst oversett sist.

Endret av frevild
Lenke til kommentar

Det er et offisielt FAKTUM at ingen jøder døde i WTC 11. sep 2001. Både israelerne (4000 personer!) og New York -jødene holdt seg hjemme den dagen. Det har vært snakk om at en eller to jøder forvillet seg inn i bygningen og døde som egentlig ikke skulle ha vært der. Men flere enn 2 er det i hvert fall ikke.

 

Et offisielt faktum at INGEN unntatt 2 jøder døde i WTC? Er dette bevis på at jøder stod bak?

Jeg tror det er flere folkegrupper som ikke var i WTC enn de som var tilstede.

Lenke til kommentar

Det er et offisielt FAKTUM at ingen jøder døde i WTC 11. sep 2001. Både israelerne (4000 personer!) og New York -jødene holdt seg hjemme den dagen. Det har vært snakk om at en eller to jøder forvillet seg inn i bygningen og døde som egentlig ikke skulle ha vært der. Men flere enn 2 er det i hvert fall ikke.

 

Et offisielt faktum at INGEN unntatt 2 jøder døde i WTC? Er dette bevis på at jøder stod bak?

Jeg tror det er flere folkegrupper som ikke var i WTC enn de som var tilstede.

http://majorityrights.com/index.php/weblog/comments/how_many_jews_died_at_the_world_trade_center_on_911/

 

Andre treff på google-søk etter "how many jews died in wtc".

 

:)

Lenke til kommentar

Det er et offisielt FAKTUM at ingen jøder døde i WTC 11. sep 2001. Både israelerne (4000 personer!) og New York -jødene holdt seg hjemme den dagen. Det har vært snakk om at en eller to jøder forvillet seg inn i bygningen og døde som egentlig ikke skulle ha vært der. Men flere enn 2 er det i hvert fall ikke.

 

Et offisielt faktum at INGEN unntatt 2 jøder døde i WTC? Er dette bevis på at jøder stod bak?

Jeg tror det er flere folkegrupper som ikke var i WTC enn de som var tilstede.

 

rotekte,

 

Fra hvilken nøytral og etterrettelig kilde har du det fra at ingen/høyst to jøder døde i 9/11?

 

Wikipedia sier følgende(med henvisning til ulike kilder):

 

"The number of Jews who died in the attacks is variously estimated at between 270 and 400"

 

Om du fortsatt tviler, f.eks. fordi jødemakten kan ha infiltrert Wikipedia, kan du jo gjøre flere søk selv.

 

Så altså: Sånn gikk det med ditt "FAKTUM". Hvordan mener du vi nå skal forholde oss til andre "fakta" du presenterer?

 

Du virker ikke særlig kritisk til påstandene du får deg servert. Tror du er rammet av konspirasjonsteoretikerens paradoks: I sin sannhetssøken kaster man vrak på det som faktisk er sant og tror på det som er oppspinn.

Endret av frevild
Lenke til kommentar

Jeg mente ikke at det var suspekt at det ikke var så mange på jobb på det tidspunktet. Var mer bare at det var lite folk, dermed et dårlig tidspunkt for Breivik. Hadde i følge det jeg har lest i media problemer med trafikken.

 

Nå vil jeg bare si at jeg ikke tror 22/7 er en "inside job", men man kan aldri vite. Skal kanskje nevnes at jeg tror 9/11 var en "inside job".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes slike konspirasjoner bærer veldig preg av at man bygger opp en teori og deretter leter etter bevisene. De som tror at alt dette er jødene eller CIA har gjerne en virkelighetsforståelse som allerede består av ett utall konspirasjoner, derfor faller også denne seg naturlig. For oss andre som ikke aksepterer disse blir det hele ulogisk. Denne konspirasjonen minner foreløpig veldig om Chemtrailsteoriene i det at det ikke finnes noen beviser for dem, men de bygges på en logikk om at siden "slemmingene" er så onde osv. hvorfor skulle de ikke gjøre dette?

 

Forøvrig er det aldri lurt å ta øyevitneskildringer rett etter skytingen for god fisk. Dette er sivile der de fleste ikke har noen som helst våpenerfaring og dermed så vil det også være vanskelig å tolke hvor skuddene kommer fra osv. Smellet fra kulen som suser over hodet ditt er for eksempel gjerne høyere enn fra våpenet som avfyrere det. Dette skaper rom for forvirring hos personer som allerede har panikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Artikkel relevant til tråden:

 

Kun én av ti departements-ansatte var på jobb

Mm. Hopen vil kanskje bli hurtig forledet til å tro at Sommerferien hadde noe med saken å gjøre. Men sannheten er kanskje en helt annen. *kremt* *kremt* mine damer og herrer. Tør jeg for eksempel påpeke at Breiviks bombebil var en Volkswagen.

Joda, et av de mest vanlige bilmerkene i Norge. Hva betyr det?

Lenke til kommentar

Artikkel relevant til tråden:

 

Kun én av ti departements-ansatte var på jobb

Mm. Hopen vil kanskje bli hurtig forledet til å tro at Sommerferien hadde noe med saken å gjøre. Men sannheten er kanskje en helt annen. *kremt* *kremt* mine damer og herrer. Tør jeg for eksempel påpeke at Breiviks bombebil var en Volkswagen.

Joda, et av de mest vanlige bilmerkene i Norge. Hva betyr det?

Jeg tror nipsen var ironisk/sarkastisk.

Lenke til kommentar

Volkswagen er min favorittkonspirasjonsteoribil. Ikke bare har merket koblinger til Hitler, men ved hjelp av noen finurlige metoder (numerologi, kanskje?) kan man finne okultiske symboler, eller tallet 666, jeg husker ikke helt detaljene. Når jeg tenker meg om kan man sikkert finne begge deler hvis man leter lenge nok.

Lenke til kommentar

Hvorfor har det seg slik at folk innbitt tror at konspiratører absolutt må bruke forskjellige symboler tingene de har?

 

Hvis jeg skulle gjort en grufull handling, og hadde vært med i en eller annen NWO-organisasjon hadde jeg i alle fall sørget for at det ikke fantes noen kjennetegn som kunne knytte meg til handlingen. Kom igjen, tror dere virkelig en stor überskummel organisasjon er så dum at de har en egen logo som dem bruker på alle dokumentene og uniformene sine?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Er det tilfeldig at den pengesterke Høyre-mannen Stein Erik Hagen har fødselsdag 22. juli? Det kan umulig være tilfeldig at tverrsummen av datoene 22.07 og 11.09 blir det samme? Jo, jeg tror det er helt tilfeldig. Poenget mitt er at man finner sammenhenger der man ønsker å finne sammenhenger. Breivik utførte denne aksjonen alene, uten hjelp fra verken jødene, Stoltenberg, Bush eller Krekar.

Lenke til kommentar

Volkswagen er min favorittkonspirasjonsteoribil. Ikke bare har merket koblinger til Hitler, men ved hjelp av noen finurlige metoder (numerologi, kanskje?) kan man finne okultiske symboler, eller tallet 666, jeg husker ikke helt detaljene. Når jeg tenker meg om kan man sikkert finne begge deler hvis man leter lenge nok.

 

Og hvis den går på diesel bruker den Satans drivstoff og.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...