Gå til innhold

Er 22/7 nok en konspirasjon?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor har det seg slik at folk innbitt tror at konspiratører absolutt må bruke forskjellige symboler tingene de har?

 

Hvis jeg skulle gjort en grufull handling, og hadde vært med i en eller annen NWO-organisasjon hadde jeg i alle fall sørget for at det ikke fantes noen kjennetegn som kunne knytte meg til handlingen. Kom igjen, tror dere virkelig en stor überskummel organisasjon er så dum at de har en egen logo som dem bruker på alle dokumentene og uniformene sine?

Fordi det må finnes en modus operandi for å oppdage konspirasjoner. Konspiratørene er svært lure og svært finurlige, men det er noe de ikke har tenkt på, nemlig det store internettets eksperter på symbologi og tolkning av disse.

 

Dersom de bare hadde vært litt flinkere til å holde konspirasjonene sine hemmelige..

Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

Det er et offisielt FAKTUM at ingen jøder døde i WTC 11. sep 2001. Både israelerne (4000 personer!) og New York -jødene holdt seg hjemme den dagen. Det har vært snakk om at en eller to jøder forvillet seg inn i bygningen og døde som egentlig ikke skulle ha vært der. Men flere enn 2 er det i hvert fall ikke.

Jeg har ikke lest mer enn førstesiden, så om dette er diskutert før vet ikke jeg noe om det.

 

Ca 1 prosent av USAs befolkning er jøder ifølge wikipedia. Nesten 3000 døde i angrepet 9/11. Om de som døde i 9/11 skulle vært en represantiv del av befolkningen hadde det vært omtrent 30 jøder i bygningen. Om det er to som døde, synes ikke jeg det er så veldig stort avvik fra hvor mange det "egentlig" skulle vært.

Lenke til kommentar

Det er et offisielt FAKTUM at ingen jøder døde i WTC 11. sep 2001. Både israelerne (4000 personer!) og New York -jødene holdt seg hjemme den dagen. Det har vært snakk om at en eller to jøder forvillet seg inn i bygningen og døde som egentlig ikke skulle ha vært der. Men flere enn 2 er det i hvert fall ikke.

Jeg har ikke lest mer enn førstesiden, så om dette er diskutert før vet ikke jeg noe om det.

 

Hadde du gjort det hadde du visst at han har blitt ytteligere motbevist. :)

Forøvrig tar jeg slike konspirasjonsteorier med en stor slev salt.

http://www.youtube.com/watch?v=Tk1nA4SdMus

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Konklusjonen sålangt i denne tråden er ihvertfall at alle påstander i retning av at dette er en konspirasjonsteori er motbevist.

 

sånn er det vel ved alle konspirasjoner, derimot er motbeviset basert på tilgjengelig informasjon, stemmer ikke alltid. At helikopter teamet sto klare en drøy time etter bomben gikk av og fikk beskjed om å ikke komme på jobb bør det stilles mer spørsmål om.

 

ellers sammenlignet vel nrk sin "ekspert" breivik med mcveigh, som offisielt ikke er en konspirasjon, selv om bevisene tyder på dèt.

 

se filmen "A Noble Lie" - http://anoblelie.com/

 

http://opinion.latimes.com/opinionla/2011/07/norway-attack-anders-behring-breivik-and-timothy-mcveigh-most-commented.html

 

 

Deretter kan en jo spørre seg hvor lang tid det ville tatt før du og jeg ble plukket opp av skatteetaten hvis vi legger til 700 000 i formue uten verken inntekt eller betalt skatt.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Volkswagen er min favorittkonspirasjonsteoribil. Ikke bare har merket koblinger til Hitler, men ved hjelp av noen finurlige metoder (numerologi, kanskje?) kan man finne okultiske symboler, eller tallet 666, jeg husker ikke helt detaljene. Når jeg tenker meg om kan man sikkert finne begge deler hvis man leter lenge nok.

(min utheving) OBS OBS ;) ;) ;) La meg presisere for deg: Man kan finne begge deler, hvis man allerede har bestemt seg for hva man leter etter :dribble:

Lenke til kommentar

Det er et offisielt FAKTUM at ingen jøder døde i WTC 11. sep 2001. Både israelerne (4000 personer!) og New York -jødene holdt seg hjemme den dagen. Det har vært snakk om at en eller to jøder forvillet seg inn i bygningen og døde som egentlig ikke skulle ha vært der. Men flere enn 2 er det i hvert fall ikke.

Jeg har ikke lest mer enn førstesiden, så om dette er diskutert før vet ikke jeg noe om det.

 

Ca 1 prosent av USAs befolkning er jøder ifølge wikipedia. Nesten 3000 døde i angrepet 9/11. Om de som døde i 9/11 skulle vært en represantiv del av befolkningen hadde det vært omtrent 30 jøder i bygningen. Om det er to som døde, synes ikke jeg det er så veldig stort avvik fra hvor mange det "egentlig" skulle vært.

 

I følge Wikipedia døde mellom 270 og 400 jøder under angrepene 11. september: http://en.wikipedia.org/wiki/9/11_conspiracy_theories#Israel

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Har spurt ett par ganger før, men aldri fått svar.

Sett at en organisasjon, som tydeligvis styrer store deler av norge er ansvarlig for angrepet.

Hvorfor da sende 2 skyttere for å gjøre jobben til 1, samtidig kle de forskjellig?

For så i etterkant påstå at det bare var 1, ville det ikke vært MYE lettere og tryggere å bare sende en skytter, om det er en person som skal få skylden etterpå?

Lenke til kommentar

Har spurt ett par ganger før, men aldri fått svar.

Sett at en organisasjon, som tydeligvis styrer store deler av norge er ansvarlig for angrepet.

Hvorfor da sende 2 skyttere for å gjøre jobben til 1, samtidig kle de forskjellig?

For så i etterkant påstå at det bare var 1, ville det ikke vært MYE lettere og tryggere å bare sende en skytter, om det er en person som skal få skylden etterpå?

Det kan jo hende at noe gikk galt. At de nå har et godt tak på store deler av norge, er det ingen tvil om.

Lenke til kommentar

Har spurt ett par ganger før, men aldri fått svar.

Sett at en organisasjon, som tydeligvis styrer store deler av norge er ansvarlig for angrepet.

Hvorfor da sende 2 skyttere for å gjøre jobben til 1, samtidig kle de forskjellig?

For så i etterkant påstå at det bare var 1, ville det ikke vært MYE lettere og tryggere å bare sende en skytter, om det er en person som skal få skylden etterpå?

Det kan jo hende at noe gikk galt. At de nå har et godt tak på store deler av norge, er det ingen tvil om.

Kan ikke se for meg hva som kan ha gått galt som har gjort at de plutselig måtte sende 2 skyttere...

De har kontroll på hele norge men klarer ikke å tenke på at vitner ser begge skytterene.

 

Høres veldig merkelig ut for meg, en organisasjon som klarer å i det skjulte styre hele norge burde klare å tenke litt lengre enn det...

Lenke til kommentar

Har spurt ett par ganger før, men aldri fått svar.

Sett at en organisasjon, som tydeligvis styrer store deler av norge er ansvarlig for angrepet.

Hvorfor da sende 2 skyttere for å gjøre jobben til 1, samtidig kle de forskjellig?

For så i etterkant påstå at det bare var 1, ville det ikke vært MYE lettere og tryggere å bare sende en skytter, om det er en person som skal få skylden etterpå?

Det kan jo hende at noe gikk galt. At de nå har et godt tak på store deler av norge, er det ingen tvil om.

Kan ikke se for meg hva som kan ha gått galt som har gjort at de plutselig måtte sende 2 skyttere...

De har kontroll på hele norge men klarer ikke å tenke på at vitner ser begge skytterene.

 

Høres veldig merkelig ut for meg, en organisasjon som klarer å i det skjulte styre hele norge burde klare å tenke litt lengre enn det...

Det kan jo være uenighter innad i orgnisasjonen, som har gitt seg utslag på organiseringen av det hele. Se bare på hvordan de først har "fagkyndige" som sier han er gal, for så sende nye "fagkyndige" som sier han ikke er det. De har full kontroll over norge. Hvem vet hva de akkurat nå planlegger. Målet er selvfølgelig å skape frykt og forrviring i befolkningen. Før de igjen slår til.

Endret av Ove38
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...