Gå til innhold

Er 22/7 nok en konspirasjon?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan jo være uenighter innad i orgnisasjonen, som har gitt seg utslag på organiseringen av det hele. Se bare på hvordan de først har "fagkyndige" som sier han er gal, for så sende nye "fagkyndige" som sier han ikke er det. De har full kontroll over norge. Hvem vet hva de akkurat nå planlegger. Målet er selvfølgelig å skape frykt og forrviring i befolkningen. Før de igjen slår til.

Dette har jo antagelig vært samarbeid mellom politi, forsvaret og antagelig flere organisasjoner også

Alt dette har blitt holdt tett om både ut og internt til folk som ikke skal vite det.

For meg så virker dette som en veldig, veldig godt organisert gjeng, som ikke ombestemmer seg mtp. skytter 2 etter selve angrepet er gjennomført.

Altså, X sender ut 2 skyttere, 2 timer etterpå angrer dem og sier det bare var 1.

 

Noe skurrer veldig der...

Lenke til kommentar

Det kan jo være uenighter innad i orgnisasjonen, som har gitt seg utslag på organiseringen av det hele. Se bare på hvordan de først har "fagkyndige" som sier han er gal, for så sende nye "fagkyndige" som sier han ikke er det. De har full kontroll over norge. Hvem vet hva de akkurat nå planlegger. Målet er selvfølgelig å skape frykt og forrviring i befolkningen. Før de igjen slår til.

Dette har jo antagelig vært samarbeid mellom politi, forsvaret og antagelig flere organisasjoner også

Alt dette har blitt holdt tett om både ut og internt til folk som ikke skal vite det.

For meg så virker dette som en veldig, veldig godt organisert gjeng, som ikke ombestemmer seg mtp. skytter 2 etter selve angrepet er gjennomført.

Altså, X sender ut 2 skyttere, 2 timer etterpå angrer dem og sier det bare var 1.

 

Noe skurrer veldig der...

Når du også tar med hvordan de liksom ikke fikk organisert seg og reiste ut til Utøya i en oppblåsbar gummibåt som begynnte å synke. Så skjønner du at det hele bare var en set-up

 

98r96c.jpg

Endret av Ove38
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når du også tar med hvordan de liksom ikke fikk organisert seg og reiste ut til Utøya i en oppblåsbar gummibåt som begynnte å synke. Så skjønner du at det hele bare var en set-up

Når du ser at ingen har røpet noe som helst og at det ikke finnes beviser for hvilke organisasjon(er) som evt. står bak, ser du at det ikke er en set-up ;)

Lenke til kommentar

Det kan jo være uenighter innad i orgnisasjonen, som har gitt seg utslag på organiseringen av det hele. Se bare på hvordan de først har "fagkyndige" som sier han er gal, for så sende nye "fagkyndige" som sier han ikke er det. De har full kontroll over norge. Hvem vet hva de akkurat nå planlegger. Målet er selvfølgelig å skape frykt og forrviring i befolkningen. Før de igjen slår til.

Dette har jo antagelig vært samarbeid mellom politi, forsvaret og antagelig flere organisasjoner også

Alt dette har blitt holdt tett om både ut og internt til folk som ikke skal vite det.

For meg så virker dette som en veldig, veldig godt organisert gjeng, som ikke ombestemmer seg mtp. skytter 2 etter selve angrepet er gjennomført.

Altså, X sender ut 2 skyttere, 2 timer etterpå angrer dem og sier det bare var 1.

 

Noe skurrer veldig der...

Når du også tar med hvordan de liksom ikke fikk organisert seg og reiste ut til Utøya i en oppblåsbar gummibåt som begynnte å synke. Så skjønner du at det hele bare var en set-up

 

98r96c.jpg

 

Du stiller altså INGEN krav til din egen argumentasjon, mens alle andre må ha en logisk forklaring?

 

Hvilket dop må jeg ta for å tro at bruk av gummibåt pga. dårlig organisering/beredskap beviser en konspirasjon? For jeg har svært lyst til å prøve det. Må være verdens villeste dop.

Endret av Dux ducis
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når du også tar med hvordan de liksom ikke fikk organisert seg og reiste ut til Utøya i en oppblåsbar gummibåt som begynnte å synke. Så skjønner du at det hele bare var en set-up

Når du ser at ingen har røpet noe som helst og at det ikke finnes beviser for hvilke organisasjon(er) som evt. står bak, ser du at det ikke er en set-up ;)

Jeg tar hintet og holder kjeft som alle de andre og later som ingen ting. Jeg kan jo bli rydda av veien (moderert) :green:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvilke hint?

Jeg argumenterer bare for at det ikke er en set-up, like simpelt som du argumenterer for at det er en set-up...

 

Ingen har enda blitt moderert pga sine meninger og sine argumentasjoner så vidt jeg har sett, men pga måten de argumenterer på, gjerne en youtube-video uten noe mer info enn f.eks "se denne", eller massive person-angrep.

Kjenner ikke til at det har vært noe slik her da.

 

Men, jeg er jo en del av teamet og dermed automatisk prøver vel jeg å skjule sensureringen mange påstår eksisterer i utstrakt grad her...

Endret av aklla waits for alice
Lenke til kommentar

Det kan jo være uenighter innad i orgnisasjonen, som har gitt seg utslag på organiseringen av det hele. Se bare på hvordan de først har "fagkyndige" som sier han er gal, for så sende nye "fagkyndige" som sier han ikke er det. De har full kontroll over norge. Hvem vet hva de akkurat nå planlegger. Målet er selvfølgelig å skape frykt og forrviring i befolkningen. Før de igjen slår til.

Dette har jo antagelig vært samarbeid mellom politi, forsvaret og antagelig flere organisasjoner også

Alt dette har blitt holdt tett om både ut og internt til folk som ikke skal vite det.

For meg så virker dette som en veldig, veldig godt organisert gjeng, som ikke ombestemmer seg mtp. skytter 2 etter selve angrepet er gjennomført.

Altså, X sender ut 2 skyttere, 2 timer etterpå angrer dem og sier det bare var 1.

 

Noe skurrer veldig der...

Når du også tar med hvordan de liksom ikke fikk organisert seg og reiste ut til Utøya i en oppblåsbar gummibåt som begynnte å synke. Så skjønner du at det hele bare var en set-up

 

98r96c.jpg

 

Er ikke dette mer et bevis på hvor ufattelig uforberedt norge var på at noe slikt kunne skje??

 

Det er vel i slike stunder man får føle fruktene av flere år med nedskjæringer i budsjetter,,,

 

Vi får ta inn flere fremmede "arbeidere" og sende mer penger til mindre heldige land i varmere strøk... Da blir det sikkert såååå mye bedre her hjemme....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvilke hint?

Jeg argumenterer bare for at det ikke er en set-up, like simpelt som du argumenterer for at det er en set-up...

 

Ingen har enda blitt moderert pga sine meninger og sine argumentasjoner så vidt jeg har sett, men pga måten de argumenterer på, gjerne en youtube-video uten noe mer info enn f.eks "se denne", eller massive person-angrep.

Kjenner ikke til at det har vært noe slik her da.

 

Men, jeg er jo en del av teamet og dermed automatisk prøver vel jeg å skjule sensureringen mange påstår eksisterer i utstrakt grad her...

Det kan hende du er med på 22/7 konspirasjonen, uten at du vet det ? Er med på å bortforklare osv. Dvs. jobber gratis for "the company"

Endret av Ove38
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Endelig kom den :)

"enten er du enig med meg eller så er du en del av det"

 

Eller som det står i signaturen til αкαѕнα, "På Internett finnes det ikke nøytrale fakta, men den typen som støtter ditt eget livssyn og den typen som ikke gjør det. Den første er nøytral, uansett kilde, den andre er ledd i et komplott"

Lenke til kommentar

Det kan jo være uenighter innad i orgnisasjonen, som har gitt seg utslag på organiseringen av det hele. Se bare på hvordan de først har "fagkyndige" som sier han er gal, for så sende nye "fagkyndige" som sier han ikke er det. De har full kontroll over norge. Hvem vet hva de akkurat nå planlegger. Målet er selvfølgelig å skape frykt og forrviring i befolkningen. Før de igjen slår til.

Dette har jo antagelig vært samarbeid mellom politi, forsvaret og antagelig flere organisasjoner også

Alt dette har blitt holdt tett om både ut og internt til folk som ikke skal vite det.

For meg så virker dette som en veldig, veldig godt organisert gjeng, som ikke ombestemmer seg mtp. skytter 2 etter selve angrepet er gjennomført.

Altså, X sender ut 2 skyttere, 2 timer etterpå angrer dem og sier det bare var 1.

 

Noe skurrer veldig der...

Når du også tar med hvordan de liksom ikke fikk organisert seg og reiste ut til Utøya i en oppblåsbar gummibåt som begynnte å synke. Så skjønner du at det hele bare var en set-up

 

98r96c.jpg

Er ikke dette mer et bevis på hvor ufattelig uforberedt norge var på at noe slikt kunne skje?

Oppblåsbar gummibåt ? Hvordan kan du tro noe sånt ? Er du klar over hvilken beredskap Norge egenlig har ?

Lenke til kommentar

Så jeg gikk i fella, jeg også ? Nettverket er enormt ! Hele samfunnet er innfiltrert.

Er bare noe jeg har sett kommet ganske mange ganger når man diskuterer slike ting, litt diskusjon, så anklage om at motparten er med på det hele...

Hvis du ikke er med på det hele, ber jeg om unskyldning. Men det begynner å bli farlig mange som abonnerer på den officielle historien om 22/7

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Oppblåsbar gummibåt ? Hvordan kan du tro noe sånt ? Er du klar over hvilken beredskap Norge egenlig har ?

 

ja.. en altfor dårlig en.... Beredskapstropper fra forsvaret hadde jo til eksempel 1-24 timers utrykningstid.

 

Tror du de tapper lufta ut av de der etter hver dag eller ??? De blåses opp om våren og tar den ut igjen til høsten... Det vet til og med jeg og jeg har ikke båt engang..

Lenke til kommentar

 

Oppblåsbar gummibåt ? Hvordan kan du tro noe sånt ? Er du klar over hvilken beredskap Norge egenlig har ?

 

ja.. en altfor dårlig en.... Beredskapstropper fra forsvaret hadde jo til eksempel 1-24 timers utrykningstid.

 

Tror du de tapper lufta ut av de der etter hver dag eller ??? De blåses opp om våren og tar den ut igjen til høsten... Det vet til og med jeg og jeg har ikke båt engang..

Skjønner ikke at du kan tro på alt det tullet ? Oppblåsbar gummibåt !? Han bare parkerte en gedigen varebil innunder hovedinngangen til regjeringsbygget, uten at noen sa noe ?

 

cgFkc4jTmPfyQalRSS6rdQWVGRKWOz20sdNaVvg5bwnQ.jpg

Endret av Ove38
Lenke til kommentar

Skjønner ikke at du kan tro på alt det tullet ? Oppblåsbar gummibåt !? Han bare parkerte en gedigen varebil innunder hovedinngangen til regjeringsbygget, uten at noen sa noe ?

 

bilde07.jpg

 

Hvem har sagt at ingen sa noe ???

 

Og forresten.. om du ser en varebil, er det da slik at du automatisk tenker at dette er en bil som kan eksplodere når som helst... ?? Hvilket land tror du at vi bor i egentlig ??

 

Du snakker som om vi alle burde gå med hjelm i tilfelle vi skulle få en meteoritt i hue...

 

Og forresten.. hvor mye tror du noen får gjort på 8 minutter når man ikke sånn umiddelbart forventer at noe slikt i det hele tatt kan skje ??

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Du kan i grunn parkere en bil hvor som helst uten at noe skjer i løpet av 8 minutter.

I værste fall blir ett taue-firma ringt som er der etter en god stund.

Er heller ikke veldig uvanlig at varebiler parkerer litt vilt, er jo gjerne varer som skal bli levert eller hentet.

 

Og hvorfor parkerte bilen over tunellen som gjorde at skadene fra eksplosjonen ble mye mindre enn den hadde blitt om han hadde parkert andre steder?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...