Thor. Skrevet 21. april Skrevet 21. april 2 hours ago, Skurupu said: Også jeg spiller Blue Prince. Kjøpte det i går og ble sittende 6 timer. Føles som at jeg bare har skrapt overflaten. Å komme seg til døra er bare første laget. Husk screenshots og notater! Jeg har begynt å kategorisere bildene for plutselig er det noe info jeg trenger å grave frem.
Tabris Skrevet 23. april Skrevet 23. april Oblivion Remastered. Fikk det i gang sent i går kveld og har spilt ni timer til nå. Enestående nostalgi! 1
Boing_80 Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai (endret) Prøver lykken i laveste divisjonen i Motorsport Manager med en norsk fører Endret 7. mai av Boing_80
Deechon Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai Har spilt mye team fortress i det siste. Både 2'ern men også 1'ern (som overraskende fortsatt har spillere) Håper de får ut fingeren og lager en 3 snart. Er jo atten år siden sist. 1
TheKims Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai Startet opp Clash of Clans igjen etter noen års opphold. Fant ut at man nå kan spille det på PC og det fungerer overraskende bra med mus. Er et kjekt spill man kan spille noen minutter her og der. 1
Sjørøver Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai Har akkurat gitt opp kingodms of amalur, det ble for gammelt og uengasjerende. Spiller nå Battlefront 2. Skal prøve meg på en runde med Warhammer Chaosbane neste måned. 1
Gunfreak Skrevet 2. juni Skrevet 2. juni Etter litt lite DCS et par uker pga DCS bugs. Er jeg tilbake cockpiten. Ble ble litt friskt. Med 100mm, 57mm, 37mm og 23mm granater sendt mot meg. 100mb SAM bust.mp4 1
Martelè Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni Fullførte nettopp siste sesong av Telltale's The Walking Dead. Det var et ålreit spill, men jeg følte at andre spill i denne sjangeren hadde mer meningsfulle valg og konsekvenser, slik som The Quarry. Jeg er heller ikke noe fan av Telltale Tool (motoren), selv om det ser pent ut. 1
Skogslik Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Clair Obscur: Expedition 33 når jeg er hos dama. (Xbox) Devil May Cry (Første spillet, HD remaster på Xbox 360) Hos meg.
Crooked Cracker Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Cult of the Lamb. Morsomt, makabert og mer engasjerende enn jeg skulle tro.
Duriello Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Begynner å få dreisen på Plsgue inc nå. Zey never saw it comming!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå