Gå til innhold

Hva spiller du nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 hours ago, Skurupu said:

Også jeg spiller Blue Prince. Kjøpte det i går og ble sittende 6 timer. Føles som at jeg bare har skrapt overflaten.

Å komme seg til døra er bare første laget. Husk screenshots og notater! Jeg har begynt å kategorisere bildene for plutselig er det noe info jeg trenger å grave frem.

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet

Har spilt mye team fortress i det siste. Både 2'ern men også 1'ern (som overraskende fortsatt har spillere)

Håper de får ut fingeren og lager en 3 snart. Er jo atten år siden sist.

• Liker 1
Skrevet

Startet opp Clash of Clans igjen etter noen års opphold. Fant ut at man nå kan spille det på PC og det fungerer overraskende bra med mus. Er et kjekt spill man kan spille noen minutter her og der.

ssg.thumb.jpg.09ebcc593400d8034d15f5f8da03b109.jpg

• Liker 1
Skrevet

Har akkurat gitt opp kingodms of amalur, det ble for gammelt og uengasjerende. Spiller nå Battlefront 2. Skal prøve meg på en runde med Warhammer Chaosbane neste måned.

• Liker 1
Skrevet

20250603234511_1.thumb.jpg.8deb7b0290bff974cbd340e805b3abe2.jpgFullførte nettopp siste sesong av Telltale's The Walking Dead.
Det var et ålreit spill, men jeg følte at andre spill i denne sjangeren hadde mer meningsfulle valg og konsekvenser,
slik som The Quarry. Jeg er heller ikke noe fan av Telltale Tool (motoren), selv om det ser pent ut.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...