Gå til innhold

Hva spiller du nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lost Odyssey. Ferdig med første discen. Herlig kampsystem og historien begynner å ta form etter en litt treg start. Musikken er også nydelig.

A Golden Wake. Kanskje det svakeste spillet jeg har spilt fra Wadjet Eye sammen med The Shivah, men bra spill likevel

Også blir det Majoras Mask etter hvert.

Skrevet

Lost Odyssey. Ferdig med første discen. Herlig kampsystem og historien begynner å ta form etter en litt treg start. Musikken er også nydelig.

Meget godt valg. Jeg kjøpte faktisk 360en kun pga. Lost Odyssey (men så kom det jo også noen andre fine titler etterhvert...).

Skrevet

Metroid Prime på WiiU og Dragon Age: I på PS4

Må si at Metroid holder seg svært godt, nydelig hvordan du åpner oppgraderinger ved utforskning. Vil klassifisere det som et Adventure/Platform/Puzzle/Semi-Shooter. Det som var litt uappetittlig om jeg kan bruke det ordet, var å vende på seg Motion kontrollern.

Skrevet

Borderlands 2 og Pre-Sequel i True Vault Hunter Mode.

OG Bloodline Champions for første gang på ett par år. Det lever enda og fikk akkurat nye servere som funker bra.

Skrevet

Litt tid har det blitt til spilling i det siste , en halvtimer her og en halvtimer der :p

Litt Nostalgi for tiden :

*Kings Bounty : The Legend.

*Ufo Aftershock.

Og tror jeg aldri blir ferdig med Dwarf Fortress , sitter og spiller litt versjon 0.40.24 og venter på en ny oppdatering som jeg håper kommer om ikke alt for lenge.

Skrevet

Hearthstone

Tales of Maj'eyal - Turnbased roguelike RPG. Fantastisk lite stort spill! Ganske nådeløst til tider, men ikke urettferdig. Anbefales

Skrevet

Hei

Litt lei spillene jeg har nå så jeg vurderer å kjøpe meg et nytt, lirer litt på ac unity eller dragon age inquqistion, noen erfaringer, er ac fikset nå ?

Skrevet

Har startet Far Cry 4 på PS4, men så langt har jeg tatt ett eneste tårn, drept noen hundre skogsdyr og satt fyr på nok trær til å fylle Norge noen ganger. Samt en og annen person med et, ahem, uhell. :p Men ellers går det nesten bare i Marvel Heroes 2015 og Monster Hunter 4 Ultimate.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...