Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

 

 

Dark Souls II: Scholar of the first Sin

 

Jeg og - snart!  :yes:

 

 

kommet i gang?

 

Jeg er soulevel 120, og driver med første DLCn på NG.

 

 

Nei, ble akkurat ferdig med The Last of Us-remaken. Regner med jeg begynner når jeg har langhelg neste uke, om ikke litt før. Dark Souls er spill som krever litt tid og konsentrasjon når man først setter i gang og jeg synes ikke det egner seg så godt for å spille en time her og der. Frem til da regner jeg med å kjøre gjennom alle story modene på Samurai Warriors 4, som egner seg veldig godt for den typen sporadisk spilling jeg vanligvis får tid til på ukedagene.

Endret av Spartapus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spiller litt Oceanhorn, Trials Evolution og Clash of Clans som jeg bruker Bluestack til, sånn at jeg kan spille det på laptopen.

Clash of Clans må være det beste spillet som er å oppdrive til telefon. Har brukt utallige timer i det spillet å er helt hekta :) Anbefaler alle som liker tårnforsvar/strategi spill til å prøve det ut.

 

Min farming base

 

post-88331-0-07227900-1430831885_thumb.jpg

 

 

Lenke til kommentar

Har spilt litt Rogue Legacy å jeg digger spillet til tross for at det er det vanskeligste spillet jeg har spillt siden 80 tidlig 90 tallet.

Ble litt nostalgi følelse over det hele hvor man så game over hvert tredje minutt fra gode gamle Nes dagene :) Til dere som har spilt det: Er det like vanskelig hele veien? Tror jeg har daua 10-12 ganger på den lille timen jeg har fått spilt spillet :p

Endret av TheKims
Lenke til kommentar

Har spilt litt Rogue Legacy å jeg digger spillet til tross for at det er det vanskeligste spillet jeg har spillt siden 80 tidlig 90 tallet.

Ble litt nostalgi følelse over det hele hvor man så game over hvert tredje minutt fra gode gamle Nes dagene :) Til dere som har spilt det: Er det like vanskelig hele veien? Tror jeg har daua 10-12 ganger på den lille timen jeg har fått spilt spillet :p

 

 

jepp, er like vanskelig hele veien. Tror kanskje jeg klarte end bossen 1 gang.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Donkey kong 64. Akkurat kommet til fungi forest. Gud for en fantastisk melodi som er i den bana :) Rart å tenke på at denne bana skulle egentlig være med i banjo kazooie

Lenke til kommentar

Skaffet meg Morrowind i går etter å ha lest mange lovord om spillet. Har dog ikke fått spillt nok til å danne meg et inntrykk enda. Ser imidlertid at questene ikke blir merket på kartet, man må faktisk følge litt med og lese journalen for å få hint om hvor man skal dra, og det i seg selv er jo et stort +  :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...