Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan anbefale Völgarr the Viking til alle som setter pris på god, gammeldags plattformaction i 16-bit med stramme kontroller og en vanskelighetsgrad som får Dark Souls til å virke casual. Spillet er spesielt inspirert av Ghosts'n Goblins-spillene til NES og SNES og det merkes på hvordan på gameplayet er lagt opp. Kan kjøpes for i overkant av 10 dollar på Steam, så det koster (nesten) ingenting å prøve heller.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Fullførte historien i Sacred 3, så plukket frem igjen Marvel Heroes. Det er blitt gjort rimelig mye siden launch, så nå er det over tretti helter (samt Loke og Taskmaster) som spillbare, nye områder, nye ting å finne og så videre. Anbefales sterkt til fans av Diablo. Det er jo tross alt laget av David Brevik, en av folkene bak de to første Diablo-spillene. Ikke koster det noe heller. :)

Lenke til kommentar

SimCity har fått en del endringer nylig. EA Games gjorde det mulig å spille det i Offline-modus, og det er og mulig å "modde" det slik at du kan få større områder og dermed bygge større byer. Dette er noe SimCity trenger, etter min mening. Områdene var alt for små før, og dermed fikk du ikke følelsen av at det var en BY.

Dette gjør SimCity "playable".

Lenke til kommentar

SimCity har fått en del endringer nylig. EA Games gjorde det mulig å spille det i Offline-modus, og det er og mulig å "modde" det slik at du kan få større områder og dermed bygge større byer. Dette er noe SimCity trenger, etter min mening. Områdene var alt for små før, og dermed fikk du ikke følelsen av at det var en BY.

Dette gjør SimCity "playable".

Attedetvar...? Går det an med større områder nå?

Det var nemlig ene og alene årsaken til at jeg ikke gadd mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...