Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller for tiden 2048 og Shadow Warrior 2 på iOs. Artige spill begge to, som absolutt anbefales.

 

Og så spiller jeg ... Duke Nukem Forever på 360en. Fant det til 29,- på GameStop, og tenkte at jeg ville se om det er så dårlig som folk vil ha det til. Etter to timer så innser jeg at spillet har sine store mangler, men Dukes tørre humor treffer meg visst enda! Satser på at Gearbox lager et nytt Duke spill fra scratch som virkelig er bra.

Lenke til kommentar

Fikk en kopi av Diablo 3 til PS3, og liker det overraskende godt. Iallefall som meleeclass, ranged class var kronglete.

 

Ellers spiller jeg Pixeldungeon på telefonen. Ganske vanskelig og utfordrende, men ikke frustrerende. Du veit at du har tatt en risk når du dør.

Lenke til kommentar

 

Ellers spiller jeg Pixeldungeon på telefonen. Ganske vanskelig og utfordrende, men ikke frustrerende. Du veit at du har tatt en risk når du dør.

 

Takk for tipset, likte dette veldig godt. Etter utallige timer med nethack og angband, var dette den beste roguelike på mobil jeg har sett til nå, selv om det er ganske basic så vidt jeg ser. Har bare blitt level 10, på dungeon level 8 som max.

 

Noen tips til og ikke sulte ihjel, eller få nok healing?

Funker dårlig og "reste" i dungeon, da mobs traveller hele tiden virker det som. Dør aldri av at jeg tar risker, men mer at helsa ikke kommer seg opp igjen over tid....

Mat virker også som ett problem.

Lenke til kommentar

Spiller litt Black Ops for tiden fordi det var det spillet som virkelig gjorde at jeg startet med online FPS spilling, å tenkte det kunne være artig å prøve ut den dag i dag, dessverre så ble skuffelsen svært stor etter å ha spilt Bad Company 2, BF3 å til og med Brokenfield 4. Har ikke rørt et CoD spill siden jeg ble hektet på Bad Company 2.

Eneste serverene jeg finner i BO er Nuketown som var et map jeg hatet når jeg spilte BO på PS3. Har vært heldig noen ganger med å finne andre maps, men det er jo kun camping, camping og atter camping. Kan ikke huske at det var så ille før. Skal hvertfall prøve å spille noen timer til før jeg eventuelt legger CoD karrieren min helt død.

Heldigvis ikke så lenge til Watchdog kommer ut for da regner jeg med det blir noen timer foran PC skjermen :)

Lenke til kommentar

 

 

Ellers spiller jeg Pixeldungeon på telefonen. Ganske vanskelig og utfordrende, men ikke frustrerende. Du veit at du har tatt en risk når du dør.

 

Takk for tipset, likte dette veldig godt. Etter utallige timer med nethack og angband, var dette den beste roguelike på mobil jeg har sett til nå, selv om det er ganske basic så vidt jeg ser. Har bare blitt level 10, på dungeon level 8 som max.

 

Noen tips til og ikke sulte ihjel, eller få nok healing?

Funker dårlig og "reste" i dungeon, da mobs traveller hele tiden virker det som. Dør aldri av at jeg tar risker, men mer at helsa ikke kommer seg opp igjen over tid....

Mat virker også som ett problem.

 

 

Det ser ganske simpelt ut ved første øyekast, men jeg oppdaget at det hadde litt mer dybde enn jeg først trodde. Mat-funksjonen er en timer, på en måte. Tvinger deg til å bevege deg fort nok. Sulter du, og ikke har noe mat eller healing, så må du videre for å finne begge deler. Det er uendelig med mobs på hvert level, og de beveger seg rundt hele tiden. Grei pekepinn jeg bruker er at helten min og dungeon level er omtrent lik. Da beveger jeg meg i OK tempo.

 

Mat vil alltid være ett problem, stort sett alltid sulten etter lvl 16+, selv spiser nesten bare hvis jeg har under halvt liv og er "starving". Mat er sjeldent, og du vil ikke sulte på bossene. Hvis du bruker tyngre rustninger enn du burde blir du også fortere sulten. Tyngre rustninger kan derimot taes av og på, bruk dette til din fordel..

 

Ta alt med en klype salt dog, jeg er ikke superdyktig, og har bare kommet helt igjennom spillet 1 gang, og dødd 2 ganger på siste bossen.

 

Anbefaler fortsatt alle Pixeldungeon. Gratis til Android, usikker på om det finnes til IOS. Liker du rougelikes, så er dette det beste mobilspillet hittil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...