Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Hiv deg på Velocity 2X, månedens pluss-spill på PS4 og Vita. Utrolig vellagd, med supertight gameplay og ingen filler. (Til forskjell fra de fleste JRPG ;) )

 

Spillet blir ekstra gøy når man klarer å gjøre ting raskt.

Testet Velocity 2X, men det var ikke noe for meg. Gameplayet er knall når man er til fots, men å hele tiden stoppe opp for å teleporte i skipet ble for kjedelig for meg. Hadde helt klart foretrukket å kunne booste gjennom hele greia.

 

On-topic fant jeg et spill kalt Krater i går kveld. Aner ikke hva det, annet enn at det er en "real-time squad based dungeon crawler" med svært blandet kritikk. Noen hater det, noen elsker det, svært få synes det er middels. Men kjøpte det på GamersGate for Blue Coins, dvs fikk det gratis. Kan bli interessant.

 

Ellers har jeg så vidt startet Lara Croft & The Guardian of Light igjen, i påvente av Rise of Tomb Raider, Tomb Raider: Temple of Osiris og neste nummer av Tomb Raider tegneserien. Og Tomb Raider boken. Jepp, må innrømme at jeg kanskje er litt vel interessert i Tomb Raider. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vært inne i en laber periode spillmessig helt siden jeg ble ferdig med Legend of Heroes: Trails in the Sky for et par uker siden. Sliter med å finne noe som fenger.

 

I og med Dragon Age: Inqusition er på trappene tenkte jeg å endelig få somlet meg til å teste Dragon Age 2. Etter et par timer spilt må jeg bare si at dette spillet virker rimelig sjelløst og uinspirert, og jeg får rett og slett inntrykk av de har kuttet mange hjørner og ikke gjort seg noen særlig flid med å skape interessante områder eller karakterer. Jeg må nok spille mer for å kunne gi det en mer rettferdig dom, men at det blir så mange flere timer er usannsynlig hvis det ikke skjer noe drastisk med spillet.

Lenke til kommentar

SItter og Spiller Wasteland 2 og Gauntlet på pc og på Xbox One går det Watch Dogs og Disney Infinity 2.0 men hvis jeg er heldig havner Sherlock Holmes Crimes & Punishment i postkassa i dag så blir og spille det da :)

 

Må si jeg er en smule misunnelig. Gleder meg til det, men har kjøpt det på PC og må derfor vente til Steam låser det opp den 30. september.

 

Får vel tid til å spille gjennom Hyrule Warriors og The Vanishing of Ethan Carter i mellomtiden.

Lenke til kommentar

Fortsetter med Dragon Age 2. Det merkelige med dette spillet er at det ser ut som om det er laget med et mindre budsjett enn eneren, til tross for hvor mye de tjente på Origins. Alt er gjort så simpelt; teksturene er veldig nakne og udetaljerte, cutscenes bruker bare still-frames og fortellerstemme, man kan nesten ikke snakke med noen NPCer og jeg blir også fortalt at det ikke spiller noen rolle hvilke valg jeg gjør. Jeg håper virkelig de gjør seg mer flid med Inquisition.

Lenke til kommentar

Fortsetter med Dragon Age 2. Det merkelige med dette spillet er at det ser ut som om det er laget med et mindre budsjett enn eneren, til tross for hvor mye de tjente på Origins. Alt er gjort så simpelt; teksturene er veldig nakne og udetaljerte, cutscenes bruker bare still-frames og fortellerstemme, man kan nesten ikke snakke med noen NPCer og jeg blir også fortalt at det ikke spiller noen rolle hvilke valg jeg gjør. Jeg håper virkelig de gjør seg mer flid med Inquisition.

 

 

Etter å ha spilt Skyrim så holdt jeg ut med Dragon Age 2 akkurat i 2 timer før jeg aldri igjen returnerte... med god grunn.

 

 

Nå om dagen spiller jeg først og fremst Endless Legend (Se diskusjopnstråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1628879 )

 

Samt Metro 2033 Redux og FarCry: Blood Dragon sånn innimellom. Alle tre anbefales!

Lenke til kommentar

 

SItter og Spiller Wasteland 2 og Gauntlet på pc og på Xbox One går det Watch Dogs og Disney Infinity 2.0 men hvis jeg er heldig havner Sherlock Holmes Crimes & Punishment i postkassa i dag så blir og spille det da :)

 

Må si jeg er en smule misunnelig. Gleder meg til det, men har kjøpt det på PC og må derfor vente til Steam låser det opp den 30. september.

 

Får vel tid til å spille gjennom Hyrule Warriors og The Vanishing of Ethan Carter i mellomtiden.

 

Du har noe glede deg til er bare på case 2 av 6 men synes så langt det er det beste Sherlock Holmes Spillet fra Frogwares Games og jeg har spilt alle

Lenke til kommentar

Har spillt Warface i 2 timer å konklusjonen er at det må være et av de værste spillene jeg har spillt på lenge.

Selve gameplayet var ikke så ille, men opplegget med at du unlocker våpen for 1 dag for så å måtte kjøpe det for å beholde våpenet er jo helt bak mål. Var også en merkelig løsning de har valgt når du treffer fienden så får du opp et rødt crosshair som dekker skjermen såpass mye at det blir umulig å se hvor fienden er visst han rører på seg.

Lenke til kommentar

Holder meg på Destiny frem til Middle-Earth: Shadow of Mordor kommer i postkassa!

 

Har spilt to timer på The Vanishing of Ethan Carter og må si at spillet ser helt fantastisk ut. Tror det må være et av de peneste spillene jeg har spilt. Kjører alt på maks og det flyter veldig bra, men skrudde av motion blur og bloom. Musikken er også nydelig og bidrar til en utrolig god stemning.

 

Wow, hadde ikke hørt om det, men det spillet ser skikkelig lekkert ut. Skal kjøpes tror jeg!

Lenke til kommentar

 

 

Wow, hadde ikke hørt om det, men det spillet ser skikkelig lekkert ut. Skal kjøpes tror jeg!

 

En liten advarsel, savesystemet er veldig dårlig. Det lagrer bare når du har fullført en "case". Hvis du går rundt og utforsker og gjør småting så blir det ikke lagret og du må gjøre alt på nytt. Jeg mistet en del timer på det og fant ut at det beste var å spille resten av spillet i en setting. Er mange klager på Steam-forumet, så det kan være like greit å vente med et kjøp til de har fikset det. Forhåpentligvis legger de inn mulighet for å lagre manuelt etter hvert, noe som egentlig burde vært en selvfølge i et spill av denne typen.

Lenke til kommentar

En liten advarsel, savesystemet er veldig dårlig. Det lagrer bare når du har fullført en "case". Hvis du går rundt og utforsker og gjør småting så blir det ikke lagret og du må gjøre alt på nytt. Jeg mistet en del timer på det og fant ut at det beste var å spille resten av spillet i en setting. Er mange klager på Steam-forumet, så det kan være like greit å vente med et kjøp til de har fikset det. Forhåpentligvis legger de inn mulighet for å lagre manuelt etter hvert, noe som egentlig burde vært en selvfølge i et spill av denne typen.

Ahh. Mulig jeg venter litt da, men tror du det kommer en oppdatering som fikser det? Also, hvilket skjermkort har du? Kan jo virke som det krever litt.

Endret av Craxmerax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...