Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wolfenstein: New order. Må være det beste fps spillet jeg har spilt på flere år kanskje det beste. Her har du en amazing historie, beste gameplayet jeg har hatt i et fps. Sjeldent jeg digger fps spill pga de er alltid så lineære men dette er fantastisk morro. Spiller en karakter som minner om John Cena, over the top muskuløs fyr som er en del av en elitestyrke som skal drepe en nazi general. Basicly en 45 min introduksjon til spillet som er AMAZING. Du havner i koma og våkner opp til at Tyskland har vunnet krigen og du må nå prøve å slåss tilbake. Uten tvil mest brutale fps per dags dato, ordentlig evil fiende og du viser ingen nåde selv.

Det spillet her får 10/10 av meg

Lenke til kommentar

 

 

Among the Sleep :love:

Er det verdt å kjøpe, sånn bortsett fra at det er norsk? :)

 

Her går det i FM14, Hearthstone og litt annet småtteri..

 

Spillet er veldig kort, tar kun 2-2,5 time å fullføre så for min del synes jeg ikke det er verdt prisen de tar på Steam.

 

 

Kommer an på åssen man spiller. Hvis målet er å komme fra A til B så raskt som mulig så er det fort unnagjort. Selv brukte jeg vel rundt 4 timer. Jeg synes denne type spill godt kan være korte, slik at man kommer gjennom det på en kveld. Det blir en annen opplevelse enn om det må deles opp over flere økter.

Lenke til kommentar

Wolfenstein: New order. Må være det beste fps spillet jeg har spilt på flere år kanskje det beste. Her har du en amazing historie, beste gameplayet jeg har hatt i et fps. Sjeldent jeg digger fps spill pga de er alltid så lineære men dette er fantastisk morro. Spiller en karakter som minner om John Cena, over the top muskuløs fyr som er en del av en elitestyrke som skal drepe en nazi general. Basicly en 45 min introduksjon til spillet som er AMAZING. Du havner i koma og våkner opp til at Tyskland har vunnet krigen og du må nå prøve å slåss tilbake. Uten tvil mest brutale fps per dags dato, ordentlig evil fiende og du viser ingen nåde selv.

Det spillet her får 10/10 av meg

Har kun sett spillet på Youtube å det så helt rått ut. Overdrevne våpen (dual machineguns) og konstant action.

Hadde de laget en MP av dette spillet i stilen arenashooter så hadde jeg vært en lykkelig panda, men spillet skal uansett kjøpes nå :)

Lenke til kommentar

Sparta: du får de jo på emulator og telefoner da.

 

Såvidt jeg vet har DS-emulatorene fortsatt toskjerms-løsningen og det blir kornete hvis man prøver å fylle en PC-monitor. Da er det mye greiere med ett bilde som fyller hele skjermen i god oppløsning. Med mindre du tenker på å emulere NES-versjonen da, men det er en ganske annen opplevelse enn remaken.

 

Å spille på telefonen medfører de samme problemene som å spille på en liten håndholdt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...