Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Schreiber er Lykketrolling.

ahh:)

Hva er det egentlig med denne tråden her, som aldri dukker opp under mine innlegg ? Nå har jeg vært krass mot Nintendo og lite glad i både Wii og Wii U, men det får da være grenser :p

Har du prødv å trykke følg denne tråden?

Lenke til kommentar

De som lager det har nevnt det i en artikkel jeg leste, det er ihvertfall mer likt enn sunshine var

 

Fair enough. I utgangspunktet greier jeg likevel ikke å se hvordan 3D World skal være spesielt likt SM64, i alle fall ikke når man sammenlinker med Sunshine. Sunshine og SM64 er jo like i så mange elementer.

 

Når det gjelder Bravery Default, så har jeg lastet ned demoen, men ikke fått tid til å sette meg ned med den enda. Men, som flere påpeker, så ser det meget lovende ut, i alle fall basert på de trailerne jeg har sett.

Lenke til kommentar

Jeg måtte legge den inn som favoritt i sin tid for å få den til å forbli under mine innlegg.

 

Ser den er indikert med en stjerne forran når jeg ser emneoversikten. Betyr det at den er lagret som favoritt? :p

 

EDIT: Nei det gjorde det ikke, lagt som favoritt nå.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Blir herlig Nintendo helg denne helga og neste helg. Får tak i Legend Of Zelda A Link Between Worlds kommende fredag. Neste fredag får jeg Super Mario 3D World på Wii U.

Sammen med dette blir det PS4 lansering med 10 spill.

 

Med andre ord nok å spille fra og med denne fredagen til langt utpå nyåret :)

 

tumblr_inline_mflkwg1xga1ro8qpo.gif

Endret av Rottenspacehead
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Nintendo lager visstnok et Android-nettbrett. Kanskje vi etterhvert vil se Nintendo-spill på App Store/Play Store?

Skulle heller sett en nintendo ipad, har aldri hatt sansen for android

 

Fair enough. I utgangspunktet greier jeg likevel ikke å se hvordan 3D World skal være spesielt likt SM64, i alle fall ikke når man sammenlinker med Sunshine. Sunshine og SM64 er jo like i så mange elementer.

 

Når det gjelder Bravery Default, så har jeg lastet ned demoen, men ikke fått tid til å sette meg ned med den enda. Men, som flere påpeker, så ser det meget lovende ut, i alle fall basert på de trailerne jeg har sett.

Utenom at man hopper inni et rør eller noe lignende for å entre en verden er dem ganske forskjellige, spesielt det med vann kanona

Lenke til kommentar

På tide med anskaffelse av Wii U nå merker jeg!

 

Lurer bare på om noen her har noen tips til hvor jeg burde kjøpe konsollen, og om det er antatt at det kommer til å komme en prisreduksjon neste måned eller tundt juletider.

 

EDIT: Og hvilke butikker selger også Nintendo Wii U Pro Controller? Etter hva jeg har lagt merke til av å gå i forskjellige butikker, så ser det ut til at det er svært få som har denne kontrollen.

Endret av olavalo
Lenke til kommentar

EA Germany Survey Fails To Acknowledge The Wii U

 

In the survey, the Wii U is not mentioned in any of the questions about current or next generation platforms (PS4, Xbox One, and PC)

http://www.nintendolife.com/news/2013/11/ea_germany_survey_fails_to_acknowledge_the_wii_u

Om ryktene stemmer, er nok EA litt sure på Nintendo da det ser ut til at de ikke fikk den eksklusive Origin-avtalen som de ville ha, og det ser også ut til at EA har droppet mye støtte til Wii U.

 

Det ser også ut til at EA synes Wii U har manglende fokus på online-delen: http://www.geek.com/games/ea-not-supporting-wii-u-because-its-an-offline-experience-1561472/ Og EA sa også at Wii U ikke kan beregnes til å være en "next-gen

 

For min del er ikke EA så veldig stort tap :) men litt synd for Nintendo da de har en del populære spill, men litt rar holdning fra EA sånn plutselig, da det virket som om de hyllet konsollen til å begynne med.

Endret av olavalo
Lenke til kommentar

Fikk i grunn ikke prøvd noe mye for øynene ble for tunge, men for min del var det en akutt følelse av "dat feel". Samme verden, fantastisk 3D, fantastisk flyt. Som nevnt i innlegget du siterer, så er ALTTP definitivt mitt favoritt-Zelda og uten tvil det spillet jeg har spilt gjennom flest ganger i hele mitt liv, og verdenskartet sitter som støpt i hjernen. Husker små knirker og kroker fra gammalt av, og jeg syntes det var både underholdende og veldig nostalgisk å dra tilbake til gamle steder og se hva jeg fant der. "Go to the Sanctury", sier de og markerer kartet, mens jeg i hodet mitt allerede er fremme. :p Kan forstå at noen syntes sånt virker kjipt og at de ikke har samme muligheten for å utforske en ny verden, og det er for så vidt ganske riktig. For min del føltes det bare.. bra. Som et godt gjensyn med en gammel bekjent. : D Bra førsteinntrykk. Gleder meg til å spille mer.

Lenke til kommentar

Nintendo UK releasing Mario Mega Wii U Bundle for £299

The pack includes a Wii U Premium console, New Super Mario Bros. U, it's full expansion title New Super Luigi U, the upcoming Super Mario 3D World, and a special, Mario-themed Wii Remote Plus.

You'll also get a Mario hat for good measure.

http://www.n-europe.com/news/nintendo-uk-releasing-mario-mega-wii-u-bundle-for-299

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...