Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.edge-online.com/review/super-mario-3d-world-review/

 

10/10 fra Eurogamer og 9/10 fra Edge sier sitt. Det som jeg var redd for kom til å bli enkel oppfølger til Mario 3D Land ser ut til å være et av tidenes plattformspill.

 

"the soundtrack is arguably the series' greatest yet"

"achieved a level of platforming design that's close to perfection"

"this is the most next-gen game that 2013 has yet produced"

"one of the strangest Mario games in years"

Endret av kilik
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Litt overrasket over at 3D World gjør det såpass bra. Blir vel kjøp hvis det kommer et bra tilbud på Wii U. Hadde nok dog foretrukket et nytt 64/Galaxy-lignende spill, men det kommer sikkert senere.

Dette er et nytt 64 lignende spill:) helst skulle jeg gjerne sett et nytt sunshine lignende spill

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Sier du at 3D World er mer likt 64 enn Sunshine er likt 64? I så fall, hvordan? Jeg har riktignok bare sett trailere og skumlest anmeldelser, men det er ikke opplagt for meg.

De som lager det har nevnt det i en artikkel jeg leste, det er ihvertfall mer likt enn sunshine var

Lenke til kommentar

Super Mario 3D World is better than Super Mario 64 or Galaxy (review)

 

I love Super Mario 3D World. As a single-player experience, it’s on the same level as either Galaxy game or the memories I have of playing Super Mario 64 for the first time. In many ways, it’s a more refined game than any other 3D Mario.

Lenke til kommentar

Ser en demo av Bravery Default er ute på eShop på 3DS. Noen som har prøvd? Synspunkter?

Får vel ta mine egne synspunkter. Ta det med ro, jeg skal ikke distrahere dere fra all Mario-praten deres. Jeg bare nevner at Bravery Default lover utrolig bra for fans av old-school JRPG (dvs turbaserte kamper osv). Bare synd det neppe er noen som bryr seg. Jeg mener, det er jo ille nok i seg selv at det ikke er Mario eller Zelda. Da er det jo dømt til å bli oversett her i denne tråden. Men det er jo på en håndholdt i tillegg. Da skal det mye til for at det selges mer enn tre kopier i hele Norge, om denne tråden er en fasit på hva Nintendonerdene liker. Men for all del, det er deres tap.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Skryt nå heller av spillet enn å rakke ned på folk, Lykketrolling. Jeg har ikke testet demoen ennå, men skal kjøpe spillet. DS var jo svært god på jrpg-spill, så hadde vært kjekt om 3DS kan klare å ta over stafett-pinnen. Det har vært litt tynt hittil, kun Tales of the Abyss, så vidt jeg vet.

 

Jeg hopper for øvrig over 3D World, etter alle Mario-spillene de siste to årene klarer jeg ikke å å begeistre meg mer for Mario. Har ennå ikke fullført NSMB U, til tross for at det er et utmerket plattformspill.

 

Edit: leif

Endret av Slettet-NIoHlfL
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Skryt nå heller av spillet å rakke ned på folk, Lykketrolling. Jeg har ikke testet demoen ennå, men skal kjøpe spillet. DS var jo svært god på jrpg-spill, så hadde vært kjekt om 3DS kan klare å ta over stafett-pinnen. Det har vært litt tynt hittil, kun Tales of the Abyss, så vidt jeg vet.

 

Jeg hopper for øvrig over 3D World, etter alle Mario-spillene de siste to årene klarer jeg ikke å å begeistre meg mer for Mario. Har ennå ikke fullført NSMB U, til tross for at det er et utmerket plattformspill.

Heh? Ser ingen kommentarer fra lykketrolling her?

Lenke til kommentar

Jeg tror ingen her vil bare snakke om Mario og Zelda. Det er flaggskipene til Nintendo, så det er naturlig de får mest oppmerksomhet, men selvsagt trenger man mer enn det.

 

Mario 3D World blir forøvrig mitt første Mario-spill siden Galaxy 2.

 

 

http://playeressence.com/fast-racing-neo-uses-4-8k-textures-produce-hyper-real-graphics-says-shinen/

 

"Shin’en has some great news for Fast Racing Neo fans. The eShop game uses “4-8K textures”, which means it will produce “hyper real graphics”."

 

Uten tvil det eShop-spillet jeg ser mest fram til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...