Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er nok samme grunn som hvorfor det garantert kommer DLC til Arkham Origins. Folk er blitt vant med det, så om det mangler, vil mange føle at spillet mangler noe vesentlig. At de aldri bruker tid på det er ikke viktig. Det er tross alt bedre å ha et bra spill med multiplayer, enn et bra spill uten multiplayer. Jo mer man får for pengene, jo bedre. At multiplayer reduserer single-player er bare viktig om single-playeren blir kjedelig, noe den i bunn og grunn ville blitt uansett. Men når det er sagt er det nok vanlig at det er et helt annet team som lager multiplayer enn single-player, så det er nok bare pengene det står på. Tidsmessig er det likegyldig om de har multiplayer eller ikke. Det samme gjelder som regel DLC.

 

Edit: Dette er et forum, og "pics or it didn't happen" kan lettere omskrives til "link or it's not real". Så for å ta det kort: Multiplayer i Arkahm Origins lages av Splash Damage, og vil bestå av åtte spillere. Tre vil være Joker henchmen, tre vil være Bane henchmen, og de to siste vil være Batman og Robin. De to henchmen-gruppene vil sloss mot hverandre for å få kontrollpunkter (tenk Domination, sannsynligvis), og samtidig prøve å banke Batman og Robin. Batman og Robin vil prøve å stoppe de to henchman-gruppene på vanlig måte, men trenger å være kreative for å få en Intimidation-måler opp raskere. Ikke sikker på hva den gjør, men bryr meg ikke noe særlig. Link har jeg også. :)

 

http://www.gamereactor.eu/news/85504/Arkham+Origins+gets+muliplayer%2C+built+by+Splash+Damage/?sid=7ca4b2eafb8a0f8f01443b853bbd6742

 

Off-topic: Hvorfor heter det single-player (med bindestrek eller to ord, avhengig av stavemåte) og multiplayer (uten bindestrek og bare ett ord) egentlig? Aldri tenkt over det der.

Endret av Lykketrolling
Lenke til kommentar

Ja, er det ikke vakkert :). Har originalen på GameCube. Var nesten så jeg startet på ny save før dem viste gameplay fra Wind Waker HD. Nå skal jeg spare den opplevelsen når denne HD utgaven kommer forhåpentligvis i oktober :)

Lenke til kommentar

Fristende.

 

Hvordan fungerer minnekortsystemet til Wii U egentlig? Jeg er klar over at basic har 8gb og at premium har 32gb intern lagringsplass. Går det an å skifte ut minnekortet til basic-versjonen?

 

Går ikke å skifte ut, men begge vil kreve en UBS HDD før eller siden om du handler noen spill online.

 

Gikk til innkjøp av need for speed most wanted for 179 kr fra cdon. Har aldri vært fan av serien, men så langt er jeg meget positivit overasket (tatt prisen i betraktning). Grafikkmessig er det muligens det beste spillet jeg har på WiiU per dags dato.

 

Pokker, for sent ute! Hadde vært et lett kjøp.

Lenke til kommentar

Går ikke å skifte ut, men begge vil kreve en UBS HDD før eller siden om du handler noen spill online.

Ah. Det blir ikke aktuelt for meg å handle digitale versjoner av discbaserte spill til Wii U uansett. Nintendo må få på plass et skikkelig kontosystem først. Jeg har riktignok gått digital only på 3DS, men det er fordi fordelene ved digital distribusjon på håndholdte konsoller er sterkere enn ulempene ved Nintendo's kontosystem.

 

Det hadde dog vært greit å hatt 32gb med internt minne i tilfelle det dukker opp noen interessante eShop-spill på Wii U. Som f. eks Tengami og The Unlikely Legend of Rusty Pup.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Dette har vært diskutert til døde mange ganger, så det skader ikke med enda en gang. :roll: Spill er låst til maskinen, ja. Men det er lett å flytte dem over til en annen maskin likevel, på samme måte man gjorde med 3DS til 3DSXL. Alt man trenger å gjøre er å fjerne låsen på den opprinnelige maskinen og flytte den over på den gamle. Google it, smartass.

Lenke til kommentar

En harddisk på 2TB koster rundt syv, åtte hundre spenn på Elkjøp. Det er absolutt verdt det, om du har tenkt å laste ned noe. Ser ikke helt hva selve konsollen har med det å gjøre. Om jeg bytter konsoll er det vel bare å flytte over harddisken?

Jeg har ikke lyst til å være avhengig av eksterne harddisker for å kunne lagre spillene mine. Jeg foretrekker å ha lagringsplassen integrert i konsollen.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...