Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

ku-xlarge.jpg

 

A pair of security experts demonstrated to the BBC that some ordinary models of cars can be overridden—despite whatever the driver is doing behind the wheel—using a laptop, some software, and an old Nintendo Entertainment System gamepad.The hack—which Toyota, in response, says it doesn't consider a "hack"—requires plugging into a vehicle's electronic control unit through a diagnostics port, as researchers Charlie Miller and Chris Valasek did on a 2010 Ford Escape and Toyota Prius. From there, software written by the pair overrode commands the driver gave the car—including accleration, braking and steering. Gauges also were manipulated to show ludicrous speeds or zero fuel. Most terrifying, perhaps, the horn was utterly at the hackers' mercy.A Toyota spokesman quibbled with the BBC, noting that the hardware driving the car had to be physically connected to it, therefore not rising to the level of a "hacking."

 

 

Haha, fett.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spilte ferdig Mario & Luigi Dream team bros. nå nettopp. Nesten 39 timer og level 41 på begge. Likte spillet veldig godt, men skulle ønske de hadde sløyfet de gigantbosskampene. De var heldigvis ikke like ille i dette som i Inside story. Flott musikk, der Dreamy Somnom woods er favoritt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nye bevis for GameCube-spill på Wii U:

Nintendo nylig arkivert et varemerke for en Eternal Darkness i USA.

Følgelig kunne Nintendo Eternal Darkness: Sanity Requiem publisere som en Virtual Console spill på Wii U. Er dette muligens på starten av GameCube program for Virtual Console for Wii U? I det siste har det vært rykter om GameCube-spill på Virtual Console for Wii U. varemerke for Eternal Darkness dukket opp i navnet til uttalelsene "Nedlastbar elektroniske spill programmer" og "Nedlastbare elektronisk spill programvare".

 

http://www.gamesaktuell.de/Wii-U-Konsolen-233619/News/Wii-U-GameCube-Downloads-mit-Eternal-Darkness-1080675/

 

Google translate

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Nesten merkelig om de ikke har et Gamecube-program på trappene.

 

 

Activision har bekreftet 6 spill for høsten:

 

Angry Birds Star Wars

Angry Birds Trilogy

Call of Duty: Ghosts

Skylanders Swap Force

SpongeBob SquarePants: Plankton's Robotic Revenge

Wipeout Create & Crash

 

 

Pikmin 3 debuterte på en imponerende andreplass i sin første uke i UK.

Lenke til kommentar

Spilte ferdig Mario & Luigi Dream team bros. nå nettopp. Nesten 39 timer og level 41 på begge. Likte spillet veldig godt, men skulle ønske de hadde sløyfet de gigantbosskampene. De var heldigvis ikke like ille i dette som i Inside story. Flott musikk, der Dreamy Somnom woods er favoritt.

 

Klarte du å redde alle Pi'illoene? Jeg fant aldri den siste i Somnom Woods.

Lenke til kommentar

Ebpgf9u.gif

CpRj9X7.gif

 

In Super Mario Bros. 3, time ticks down slower when you run.

 

On the left, a loop of two in-game seconds with Mario standing still. Watch the timer on the bottom.

 

On the right, a loop of one in-game second with Mario running. It is about three and a half times longer than a normal second.

 

 

Dæven!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Klarte du å redde alle Pi'illoene? Jeg fant aldri den siste i Somnom Woods.

Ja. Det er 52 til sammen og jeg hadde 51 stykker da den siste heldigvis åpenbarte seg før jeg gikk til siste stedet eller slottet for å si det sånn, uten å spoile altfor mye for andre. Er glad den gjorde det, for jeg hadde neppe giddet å lete etter den.

Lenke til kommentar

 

In Super Mario Bros. 3, time ticks down slower when you run.

 

On the left, a loop of two in-game seconds with Mario standing still. Watch the timer on the bottom.

 

On the right, a loop of one in-game second with Mario running. It is about three and a half times longer than a normal second.

 

Dæven!

 

Relativitetsteorien i praksis!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nettopp fullført Super mario Galaxy 2 100%! :w00t: stjerne nr 2 på grand master galaxy var en utfordring jeg sjeldent opplever ved dagens spill. Hvordan gjekk det med dokke på det spillet? :ohmy:

 

Btw, er det noen andre enn meg som har lastet ned Ogre Battle 64?

Endret av Svends1
Lenke til kommentar

Som nevnt før gikk jeg ganske raskt lei Galaxy 2. Det ble alt for likt det første, og det var langt nok i seg selv. Sier jo ikke dermed at Galaxy 2 er dårlig. Tvert imot, det er på mange måter bedre enn Galaxy 1. Jeg skulle bare ønske vi gikk rett på nr 2, så det hadde føltes som noe nytt og spennende, og ikke bare mer av det samme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...