Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har et spørsmål jeg håper noen av dere kan hjelpe meg med.

 

Skal selge min originale 3DS, og bestille en 3DS XL. Fikk et tilbud fra en person som ville hente 3DS-en allerede i morgen, men jeg har enda ikke fått min 3DS XL.

 

Er det mulig å ta backup av alt 3DS-innholdet mitt, uten å ha en annen DS å overføre det til? Et SD-kort for eksempel?

 

Det jeg vil overføre er en god del virtual console-spill, samt et nedlastbart 3DS-spill, i tillegg til alt annet som pleier å følge med.

 

Eller må jeg vente til jeg får en annen 3DS å overføre til?

Lenke til kommentar

Har et spørsmål jeg håper noen av dere kan hjelpe meg med.

 

Skal selge min originale 3DS, og bestille en 3DS XL. Fikk et tilbud fra en person som ville hente 3DS-en allerede i morgen, men jeg har enda ikke fått min 3DS XL.

 

Er det mulig å ta backup av alt 3DS-innholdet mitt, uten å ha en annen DS å overføre det til? Et SD-kort for eksempel?

 

Det jeg vil overføre er en god del virtual console-spill, samt et nedlastbart 3DS-spill, i tillegg til alt annet som pleier å følge med.

 

Eller må jeg vente til jeg får en annen 3DS å overføre til?

 

Vent! Og klag om det i Miiverse!

Lenke til kommentar

Morfeo er den eneste personen jeg stoler på når det gjelder Nintendo.

Han er alltid der for og forklare og jeg gir han en stjerne i kveld for sin dedikasjon og hjelpsomhet.

Pluss at han har selvironi og forstår hva folk klager om.

 

Han kan få en Playstation fanboy til og kjøpe en Nintendo Wii U.

Lenke til kommentar

SEGA developing seven titles for Wii U

 

Such pledges don’t end their either, with the Nintendo 3DS seeing six new titles as the publisher ceases support for the Nintendo DS.

 

http://www.nintendo-...tles-for-wii-u/

Interessant. Til sammenligning står Xbox 360 med bare 4 titler.

 

Et nytt Sonic plattform-spill er nok bankers. De selger relativt bra på Nintendo-systemer.

Kanskje et nytt Sonic & All Stars Racing er på vei også etter OK salg av forrige.

Sonic & Mario Winter Olympics 2014 kommer nok til vinteren. De har solgt som hakka møkk tidligere.

Kanskje også noen gamle nedlastbare porter/remakes/VC. Super Monkey Ball for eksempel.

Lenke til kommentar

Bruker PS3 for Netflix, først og fremst fordi det er den som gir best kvalitet. Youtube-appen på PS3 derimot, det må være en vits. Dårligste løsningen jeg har sett.

Man bruker ikke ps3 for og søke på internett for og si det sånn, man det er elendig program.

Men youtube på Vita er faktisk kjempebra

Lenke til kommentar

Var ikke mye nytt å hoppe i taket for siden jul nei. Haha, jaja den er i det minste koblet opp :) For en tragedie utvalget her er altså.

 

For en tragedie at du i det hele tatt kommenterer det tragiske.

 

Vettu, ta deg en bolle, nyt den, og fortell meg gjerne om en konsoll som hadde alt på plass fra dag 1.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...