Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow, hva skjer med denne tråden?

 

Uansett, hvordan liker dere nye softwaren etter oppdateringen? Har enda ikke orket å koble opp igjen konsollen da, og hvordan er det med demoer og annet snacks på Nintendo storen? Må vel ha skjedd noe der siden jul? :)

 

Lykketrolling: Du trenger ikke ta sånn på vei, var vel ment som en liten spøk i og med kontrasten i de bildene der. Folk bør greie å roe litt ned til tider altså.

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Oi, snakk om å ta ting personleg. Eg forstår sjølvsagt at det berre var ein liten miniglipp frå di side, men den var ganske treffande i akkurat det tilfellet. Idyll vs skrekk og alt det der. At du kallar meg ein fjott fordi du er hårsår hjelp vel ikkje akkurat på kvaliteten heller?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Wow, hva skjer med denne tråden?

 

Uansett, hvordan liker dere nye softwaren etter oppdateringen? Har enda ikke orket å koble opp igjen konsollen da, og hvordan er det med demoer og annet snacks på Nintendo storen? Må vel ha skjedd noe der siden jul? :)

 

Jeg personlig må si meg veldig fornøyd med oppdateringen. Merker godt at det er blitt mer "smooth", og jeg har merket en betydelig økning i antall timer i uka jeg bruker WiiU-en. Klart, en god del av disse timene er fortsatt Netflix, men andelen timer spilling har økt betraktelig.

 

Når det gjelder e-shop så er jo Virtual Console ute på WiiU nå. Utvalget er enda begrenset i forhold til Virtual Console på Wii, men jeg regner med det tar seg opp. Har ikke kjøpt noen titler enda, men blir vel Super Mario World på meg relativt snart.

Jeg har ikke helt oversikten over alle demoene som finnes/ikke finnes, men du har jo feks Rayman Legends Challenge App, som jeg synes er underholdende.

 

Ellers må jeg si at et spill som Runner 2 ser utrolig lekkert ut, men jeg har ikke fått meg til å kjøpe det enda. Blir nok et innkjøp på sikt.

Lenke til kommentar

Wow, hva skjer med denne tråden?

 

Uansett, hvordan liker dere nye softwaren etter oppdateringen? Har enda ikke orket å koble opp igjen konsollen da, og hvordan er det med demoer og annet snacks på Nintendo storen? Må vel ha skjedd noe der siden jul? :)

 

Lykketrolling: Du trenger ikke ta sånn på vei, var vel ment som en liten spøk i og med kontrasten i de bildene der. Folk bør greie å roe litt ned til tider altså.

 

Oppdateringen er alt for dårlig, men er verdt å gå inn bare for de to kroners virtual console-spillene. Har så langt fått Balloon Fight, F-Zero, Punch Out og Kirbys Adventure. Neste måned er det SUPER METROID.

Lenke til kommentar

Oi, snakk om å ta ting personleg. Eg forstår sjølvsagt at det berre var ein liten miniglipp frå di side, men den var ganske treffande i akkurat det tilfellet. Idyll vs skrekk og alt det der. At du kallar meg ein fjott fordi du er hårsår hjelp vel ikkje akkurat på kvaliteten heller?

Hvor var nå den Ignorer-lista? Hm... åh, der ja. Flere smartinger som vil yppøe seg? Eller kan vi ta tråden tilbake til topic mens det ennå er mulig? Kort sagt har jeg hele ti stk på ignorerlisten allerede, og jeg ble medlem i oktober i fjor. Det er mer enn en i måneden. Er det rart jeg sjelden er her lengre, og vurderer å like greit droppe hele forumet? Endret av Lykketrolling
Lenke til kommentar

Jeg har vært medlem her siden mai. 2002 og har ingen på lista mi.

 

Ok, delte meninger om oppdateringen altså? Jobber nattskift denne uken så er jo i og for seg tid til å koble opp den lille sorte og varme opp kretsene i den igjen :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

First-party Nintendo titles 6 months after launch:

 

SNES

--------

Super Mario World

F-Zero

Pilotwings

Sim City

Super Scope 6

 

N64

-----

Super Mario 64

Pilotwings 64

Wave Race 64

Killer Instinct Gold

Mario Kart 64

Blast Corps

 

GC

----

Luigi's Mansion

Pikmin

Super Smash Bros. Melee

Wave Race: Blue Storm

 

Wii

---

Wii Sports

Legend of Zelda: Twilight Princess

WarioWare: Smooth Moves

Wii Play

Super Paper Mario

 

Wii U

------

New Super Mario Bros. U

Nintendo Land

  • Liker 1
Lenke til kommentar

NINTENDO'S WII U SHOWCASE IS TOO COOL FOR A PRESS CONFERENCE

 

The showcase will be kick off on June 11th at 10:30 AM. Opening remarks will be provided by NOA president Reggie Fils-Aime and Shigeru Miyamoto, with a gameplay and Q&A session to follow at 11. Nintendo promises the event will give journalists "the chance to get closer to the games through a unique hands-on experience".

 

http://www.escapistmagazine.com/news/view/123795-Nintendos-Wii-U-Showcase-is-Too-Cool-For-a-Press-Conference

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...