PÃ¥inter Skrevet 18. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2013 (endret) Ser jo helt utrolig lovende ut........ Er det en PS2 port? Det såg intet mindre enn piss ut, både gameplay-messig og grafikk-messig... Renskåren perfeksjon. Samurai Gunn Terningskast 6 Det kommer en egen PlayStation 4- og Vita-versjon i 2014. http://www.pressfire.no/anmeldelser/PC/7879/Samurai-Gunn Noen vil sikkert si at spillet ser piss ut, men det har blod i seg da, ler mer... Endret 18. desember 2013 av PÃ¥inter Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2013 Men hva i all videste verden har det spillet å gjøre i denne tråden? Et indie-retro spill til PC releaset på Steam? Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 18. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2013 Hovedsaken var at Koei og Nintendo slår sammen Zelda og Dynasty Warriors-serien til et nytt spill. Så man får spille som Link og trykke XXXXXXYY, XXXYYY, XXXXXXXXYY om og om igjen på hjernedøde fiender i hundretalls, mens man beveger seg rundt på et stort kart og må ta og holde på forskjellige soner, pluss banke spesielle offiserer på motstandersiden. Jada.. Mener du noe alla slikt som gjøres i FPS?, høyre-venstre- opp pg ned, hold høyre skulder knapp inne lenge, varier litt, gjenta til alle fiender er borte? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2013 http://www.youtube.com/watch?v=8_hK5HtfQj4 Her har du gameplay fra DW8..mash mash mash mash uendelige komboer med light/heavy attack kombinasjoner. På fiender som ikke har AI engang, bare står stille så du kan slakte hundrevis av dem samtidig. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2013 http://www.youtube.com/watch?v=8_hK5HtfQj4 Her har du gameplay fra DW8..mash mash mash mash uendelige komboer med light/heavy attack kombinasjoner. På fiender som ikke har AI engang, bare står stille så du kan slakte hundrevis av dem samtidig. Haha, slike spill som det der får jeg vondt inni meg når jeg ser gameplay av. Ser jo så utrolig dårlig ut på alle mulige plan. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2013 (endret) Åja, også charger du opp et Mushu-angrep etterhvert som du dreper horder av mobs, som aktiveres med B, som bare er en lang animasjon som dreper fiendene ekstra hardt og ser litt kulere ut. Så kan du vel ploppe Link inn som heroen. Endret 18. desember 2013 av Bytex Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 18. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2013 Kun jeg som syntes det så utrolig morsomt ut? Gleder meg. 2 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 18. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2013 Jeg syns det ser gøy ut, at nintendo prøver noe annerledes burde ikke været et klagepunkt. Folk må ikke tro at det er ZeldaU spillet vi venter på.Forøvrig er det bildet av miaymoto relevant hvor han klager over at folk klager uansett hva han gjør relevant her. 1 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 18. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2013 Nintendo Direct December 2013 verdict by moi: 50/50 lovende og gørr kjedelig. Det er egentlig ikke så aller verst. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 18. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2013 Må innrømme at jeg tok feil. Nintendo Direct hadde faktisk en overraskelse. Om det var en bra overraskelse kan derimot diskuteres. Holder en knapp på ikke så veldig. Spilte ett og annet Dynasty Warriors for lenge siden, men gikk fort lei. Eller Samurai Warriors, tror jeg det var. Noe i den stilen, i alle fall. Morsomt en liten stund, men ikke i lengden. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 18. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2013 (endret) Update: Har lenge vurdert å gi faen i hele forumet av forskjellige grunner, og denne tråden er nok dessverre en del av det. Men nå da gamer.no ga ut en anmeldelse av Bravely Default har det tatt helt av, og jeg føler meg ikke akkurat velkommen her lenge. Så god jul til alle dere, og ha et riktig godt nyttår. Jeg forlater herved forumet for godt, så ikke forvent å se meg her igjen. Jeg drar heller et sted hvor håndholdte konsoller er godtatte, og hvor Nintendo er mer enn Mario og Zelda. Endret 18. desember 2013 av Schreiber Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2013 Hvor mange ganger skal du egentlig gi deg og komme tilbake? Hvorfor ikke bare være på forumet, diskutere og akseptere at andre kanskje har andre meninger enn deg? 5 Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 18. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2013 Hva er det med alt dette dramaet, egentlig? Hva er det du ønsker å diskutere? Skjønner virkelig ikke problemet. :l 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2013 Pøh, de kommer ALLTID tilbake Lenke til kommentar
kilik Skrevet 18. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2013 (endret) Jeg tror det er mest riktig å se på Hyrule Warriors som nok en Dynasty Warriors-spinoff og ikke et nytt Zelda-spill. Serien er faktisk ganske populær i Japan. Sammen med Bayonetta 2 kan det nok lokke inn noen hack'n'slash fans. Samtidig skal Nintendo være forsiktig med å låne ut sine mest kritikerroste karakterer/serier på denne måten. Forhåpentligvis har Nintendo en viss kvalitetskontroll over prosjektet. Også håper jeg at dette ikke hindrer Nintendo i å annonsere et ordentlig Zelda på E3... Ellers er Mario Kart 8 fortsatt bare "Spring 2014". Det tyder nok på en sen vårdato. Jeg vil tippe mai. Endret 18. desember 2013 av kilik Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 18. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2013 Fyrer opp noen bilder fra Mario Kart 8 Håper Mario Kart 8 kommer ut rundt sommer 2014. Det ser meget lovende ut! Vet hva jeg får i Mario Kart og det er alt bare pluss i min bok. Spiller Mario Kart 7 på 3DS imens jeg venter på dette! Lenke til kommentar
kilik Skrevet 18. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2013 Som ved forrige trailer: Det er ikke originalt for fem flate øre, men duverden så moro det ser ut. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 18. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2013 Mario Kart har alltid vært moro. Har spilt alle titlene, gud vet hvor mange timer jeg har storkost meg rett og slett. Tviler ikke et sekund på at dette skal innfri mine forventninger for det gjør det definitivt. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2013 Jeg gleder meg til å spille Mario Kart 8 mot/med dere her fra Nintendokafeen. Pleier aldri å spille online, men her må jeg bare gjøre et unntak. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2013 (endret) Om jeg får til et stabilt internett, så kanskje jeg også hiver meg på, når spillet kommer. Jeg får WiiU til jul og gleder meg veldig til jeg skal rigge opp den. Endret 19. desember 2013 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå