Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om serverne må være oppe for å gjøre system transfer? Tørr ikke å prøve hvis jeg blir kutta ut halveis i overføringa.

 

Du må ha en app til Wii U og Wii som du naturligvis henter i eShopen, hvis du allerede har dem så skulle det vel gå greit :) Skulle også utføre transfer i dag, men har ikke fått ned den appen enda :/

Lenke til kommentar

Just dance 2014 må være et av de morsomste spillene jeg har spilt. Fikk det til jul, og hele julefesten ble med på dansen. Fy søren så gøy. Tenkte jeg skulle prøve det online i dag, men har dessverre problemer med nettverket som mange andre nintendo brukere. Andre som spiller Just Dance her?

Lenke til kommentar

Just dance 2014 må være et av de morsomste spillene jeg har spilt. Fikk det til jul, og hele julefesten ble med på dansen. Fy søren så gøy. Tenkte jeg skulle prøve det online i dag, men har dessverre problemer med nettverket som mange andre nintendo brukere. Andre som spiller Just Dance her?

Lover godt, ettersom jeg kjøpte spillet i julegave til kjæresten. Fikk ikke prøvd det før jul, men ser fram til å prøve det etter jul.
Lenke til kommentar

Going by the Famitsu charts, the Wii U console - Nintendo's sequel to the Wii console - managed to sell more than 119,000 units in one single week.

If the sales of the Nintendo Wii U console continue at the current rate, the gaming device will likely manage to retain a strong lead on the new Sony and Microsoft consoles - the PS4 and the Xbox One respectively - heading into 2014.

In the present scenario, the Wii U is the current market leader in the eighth generation of gaming.

http://topnews.net.nz/content/231732-famitsu-charts-show-nintendo-wii-u-console-moved-over-119000-skus-one-single-week

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

The following is tranferred during the system transfer process between a Wii and a Wii U:

  • Wii Software Save Data
  • WiiWare and Save Data
  • Virtual Console titles and Save Data
  • Add-on Content
  • Wii Points
    • These points will be combined with the points on the target Wii U system, but cannot exceed a combined point total that would exceed 10,000 Wii Points
  • Wii Shop Channel Account Activity
  • Mii Characters

 

Kilde

Lenke til kommentar

Jeg har en Wii jeg gjerne skulle ha overført save filene over til min wiiU. Hvordan fungerer dette med den transfer appen? Må jeg bruke en harddisk imellom, eller hvordan fungerer det? :)

Du trenger et SD-kort. Last ned appen på begge maskinene. Begynn med Wii U. Appen forteller deg hva du må gjøre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Er det et dårlig tidspunkt å kjøpe en 3ds på? Hvor lenge kommer de til å lage spill til den?

Vi er fortsatt tidlig i levetiden til 3DS, så det er ikke noe å bekymre seg over. Maskinen selger godt, og kvalitetspillene kommer oftere og oftere. Alt tyder på at maskinen vil være med oss i lang tid fremover.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Er det et dårlig tidspunkt å kjøpe en 3ds på? Hvor lenge kommer de til å lage spill til den?

De lager fortsatt spill til ds som snart er 10 år gammelt s¨å det er ingenting å bekymre seg for

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...