Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Jeg må si lyden på Toki Tori på Wii U er amazing måtte skru ned kraftig på anlegget her gitt ;)

 

Bare for å nevne det,Toki Tori er veldig artig. Ganske enkelt i starten før det går over til å bli ganske utfordrende. Vet ikke hva det koster på Wii U, men på Steam kan man nå få det for 3-4 kroner. Lett verdt det.

 

Edit: Wii U High-Capacity Batteries Now Available in US

 

Spent på om det kommer hit.

Endret av Crazy Joe Davola
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Original batteripakke har ligget på Amazon i en god del uker, men usikker på om du har fått sendt den til Norge.
http://www.amazon.com/Wii-U-Game-Pad-Battery-Pak/dp/B00EZPU0E2/ref=sr_1_9?ie=UTF8&qid=1387828718&sr=8-9&keywords=wii+u+gamepad+battery

 

EDIT: Muligens importvare, siden prisen i Nintendo sin egen butikk er langt mindre.

Endret av Knut Knudsen
Lenke til kommentar

 

Bare for å nevne det,Toki Tori er veldig artig. Ganske enkelt i starten før det går over til å bli ganske utfordrende. Vet ikke hva det koster på Wii U, men på Steam kan man nå få det for 3-4 kroner. Lett verdt det.

 

Edit: Wii U High-Capacity Batteries Now Available in US

 

Spent på om det kommer hit.

Kosta meg 8 kroner på Wii U koster 16 kr på salg men jeg hadde 8 kr i funds fra før av og ja det starter lett men blir utfordrene etterhvert og spesielt hard nivåene. Håper også de High capacity batteriene kommer hitover etterhvert.

Lenke til kommentar

Hvor mye koster en ny gamepad? Jeg spilte med noen som var passe fulle i dag, og gamepaden smalt to ganger i gulvet etter å ha blitt kastet ut av hendene på en person to ganger. Det ser ut til at den tåler en del da den tilsynelatende ikke ser ut til å ha blitt skadet, og i og med at barn er en stor målgruppe, men kan vedde på at den vil bli skadet før eller siden.

 

Dette er en av de negative tingene jeg så får meg når jeg kjøpte konsollen. Den er så avhengig av den kontrollen også til partyspill (prøvde å starte uten), den koster mye, og det ser ikke ut til at den er lett å få tak i. Med wii mote eller andre kontrollere så er det bare å kjøpe en ny, og de tåler nok mer enn en tablet.

Lenke til kommentar

Tudor believes that despite the disparity in polygon-pushing power, Nintendo's platform will offer something unique that can't be experienced elsewhere.

"The Wii U is more than capable of providing the core Project CARS experience.

http://www.redbull.com/us/en/games/stories/1331625870374/project-cars-the-ultimate-racing-game

 

Ja la oss håpe det er et spill de har jobbet godt med og at det spiller bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...