Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Ser jo helt utrolig lovende ut........ Er det en PS2 port?

 

 

 

Det såg intet mindre enn piss ut, både gameplay-messig og grafikk-messig...

 

 

Renskåren perfeksjon.

Samurai Gunn

Terningskast 6

 

Det kommer en egen PlayStation 4- og Vita-versjon i 2014.

 

http://www.pressfire.no/anmeldelser/PC/7879/Samurai-Gunn

 

Noen vil sikkert si at spillet ser piss ut, men det har blod i seg da, ler mer...

Endret av PÃ¥inter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hovedsaken var at Koei og Nintendo slår sammen Zelda og Dynasty Warriors-serien til et nytt spill. Så man får spille som Link og trykke XXXXXXYY, XXXYYY, XXXXXXXXYY om og om igjen på hjernedøde fiender i hundretalls, mens man beveger seg rundt på et stort kart og må ta og holde på forskjellige soner, pluss banke spesielle offiserer på motstandersiden. Jada..

Mener du noe alla slikt som gjøres i FPS?, høyre-venstre- opp pg ned, hold høyre skulder knapp inne lenge, varier litt, gjenta til alle fiender er borte?

Lenke til kommentar

http://www.youtube.com/watch?v=8_hK5HtfQj4

 

Her har du gameplay fra DW8..mash mash mash mash uendelige komboer med light/heavy attack kombinasjoner. På fiender som ikke har AI engang, bare står stille så du kan slakte hundrevis av dem samtidig.

 

Haha, slike spill som det der får jeg vondt inni meg når jeg ser gameplay av. Ser jo så utrolig dårlig ut på alle mulige plan.

Lenke til kommentar

Må innrømme at jeg tok feil. Nintendo Direct hadde faktisk en overraskelse. Om det var en bra overraskelse kan derimot diskuteres. Holder en knapp på ikke så veldig. Spilte ett og annet Dynasty Warriors for lenge siden, men gikk fort lei. Eller Samurai Warriors, tror jeg det var. Noe i den stilen, i alle fall. Morsomt en liten stund, men ikke i lengden.

Lenke til kommentar

Update: Har lenge vurdert å gi faen i hele forumet av forskjellige grunner, og denne tråden er nok dessverre en del av det. Men nå da gamer.no ga ut en anmeldelse av Bravely Default har det tatt helt av, og jeg føler meg ikke akkurat velkommen her lenge. Så god jul til alle dere, og ha et riktig godt nyttår. Jeg forlater herved forumet for godt, så ikke forvent å se meg her igjen. Jeg drar heller et sted hvor håndholdte konsoller er godtatte, og hvor Nintendo er mer enn Mario og Zelda.

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Jeg tror det er mest riktig å se på Hyrule Warriors som nok en Dynasty Warriors-spinoff og ikke et nytt Zelda-spill.

Serien er faktisk ganske populær i Japan. Sammen med Bayonetta 2 kan det nok lokke inn noen hack'n'slash fans. Samtidig skal Nintendo være forsiktig med å låne ut sine mest kritikerroste karakterer/serier på denne måten. Forhåpentligvis har Nintendo en viss kvalitetskontroll over prosjektet. Også håper jeg at dette ikke hindrer Nintendo i å annonsere et ordentlig Zelda på E3...

 

Ellers er Mario Kart 8 fortsatt bare "Spring 2014". Det tyder nok på en sen vårdato. Jeg vil tippe mai.

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...