Gå til innhold

(SPOILERTRÅD) Game of Thrones - For oss som har lest bøkene || IKKE bruk sitering av brukere utenfor tråden


Anbefalte innlegg

Skjønte det under introen at LS ikke ville vises.

Men i sesong 5 neste år, dersom de beholder henne i serien, så vil jo folk se Michelle Fairley (om hun også skal spille LS og ingen andre overtar rollen) i rollebesetningen.. liten spoiler i seg selv det.

 

Uansett ble jeg skuffa over at hun ikke var med nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi burde hatt en drama-rama knapp i den andre tråden :wee:

 

Synes egentlig det er bra at de utsetter Lady Stoneheart. Da kan de bruke det når de føler serien trengs å friskes litt opp i sesong 5. Det som var dårlig gikk på diverse andre ting synes jeg enn at de ikke brukte henne.

Lenke til kommentar

Vi burde hatt en drama-rama knapp i den andre tråden :wee:

 

Synes egentlig det er bra at de utsetter Lady Stoneheart. Da kan de bruke det når de føler serien trengs å friskes litt opp i sesong 5. Det som var dårlig gikk på diverse andre ting synes jeg enn at de ikke brukte henne.

 

Hadde kanskje blitt litt i overkant mye død og fordervelse i denne sesongsavslutningen dersom de introduserte LS, og i tillegg lot henne få henge Brienne + Podrick..

 

Edit:

Måten Brienne skrek etter Arya og hun ikke dukket opp igjen ga meg litt av følelsen av håpløshet for Brienne.. Hva skal hun liksom gjøre nå?

Endret av Deldy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Synes Lady Stoneheart gjerne kunne endt denne sesongen jeg, satt og ventet på det hele episoden. Utenom det var det en tipp-topp episode!

Dette! Har egentlig ventet på det hele sesongen. Å se det sjokkerte trynet til kompisen min, som ikke har lest bøkene.

 

Angående tråden: Jeg leser på norsk. Har lest ut bok 4. Hvor trygt er det å henge her? Diskuteres bok 5 f.eks.? Eller diskuteres episodene opp imot hendelsene i boka?

Jeg er veldig forsiktig når jeg leser tråden. Frykter avsløringer.

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar

Vel, jeg har en samboer som fullførte bok 5. ;)

 

Selv har jeg til enhver tid veldig mange gode bøker på leselista (rundt 100 for øyeblikket) og jeg gidder ikke bruke tid på noe som ikke overbeviser i løpet av de første 100 sidene eller deromkring. Det er livet for kort til, og det er for mange gode bøker der ute.

Lenke til kommentar

Tja, hvis det er en historie man i utgangspunktet er interessert i, kan jeg gjerne "pine" meg gjennom noen kjedelige sider (eller veldig mange kjedelige sider). I og med at jeg liker historien og synes Martin skriver godt, klarer jeg meg fint med at bok fire og deler av bok fem ikke var så spennende. Jeg har tross alt lest Wheel of Time en del ganger....

 

Det blir uansett en lang ventetid på neste sesong. Fint at serien er rewatch-vennlig.

Endret av Tomeito
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er en som skriver i TV-tråden at "Vi tror/håper vel at GoT ikke kjører det kjipe trikset som mange andre serier gjør. Det trikset med "haha, vi bare latet som, han døde" er et av de dårligste i film/tv-bransjen."

 

Jeg er enig, og jeg er spent på reaksjonen fra de mer oppegående seerne når Gregor og visse andre karakterer begynner å vende tilbake fra det døde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...