Gå til innhold

Den Store XBLA-tråden


Mr. Pants

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

http://www.youtube.com/watch?v=n6f1Ey7YQzM

 

Grasshopper Manufacture/Suda 51`s kommende spill Sine Mora er nå eksklusivt til XBLA.

 

Digital Reality and Grasshopper Manufacture's attractive 'diesel-punk' shoot 'em up, Sine Mora is to be an Xbox Live exclusive, with Microsoft Game Studios now set to publish the time-bending shooter.

 

Offering "a unique take on the genre", Sine Mora will have a Story Mode that involves manipulating time, using 60 different combinations of planes, characters and time-twisting devices in an "over-the-top tale". Meanwhile, the Arcade Mode will provide hours of "deep, satisfying gameplay" that'll challenge hardcore shmup fans.

 

Silent Hill and Shadows of the Damned composer Akira Yamaoka will also be handling the epic score for Sine Mora, which has yet to be given a release date or price.

Lenke til kommentar

Sonic CD. :love: Den originale versjonen var ikke akkurat lett å få tak i for en norsk guttepjokk med begrensede ressurser, så for meg er dette som å spille et helt nytt klassisk Sonic-spill. Det skader ikke at XBLA-versjonen flyter som en drøm.

 

Spillet koster bare 400 msp. Det er et av årets aller sikreste kjøp!

 

noen som har spilt renegade ops?

Demoen var underholdende nok. Jeg sitter og lurer på om jeg skal slå til på tilbudet.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...