Gå til innhold

Den Store XBLA-tråden


Mr. Pants

Anbefalte innlegg

PAX East oppsummering:

 

 

 

Godt å endelig få noe mer av Dust. Jeg håper virkelig at spillet blir lansert i år.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjeda meg litt i dag tidlig, og endte opp med å kjøpe Fez. Nydelig spill. Jeg vet riktignok ikke om det et spill jeg kommer til å komme tilbake til etter jeg er ferdig med det, men jeg likte det.

 

Ser veldig fram til Rockband: Blitz også senere i år. Litt lei plastinstrumentene, og likte Rockband: Unplugged en del.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trials Evolution blir gjevt. XBLA-perlene kommer på rekke og rad for tiden. Bare synd at jeg kommer til å reise bort i morgen, og at jeg kanskje ikke kommer til å få spilt spillet før i neste uke. Det spørs om jeg gidder å ta med meg xboxen.

 

Jeg kommer ikke til å spille særlig mye multiplayer, men om folk har lyst til å sammenligne stats, banetider o.l så er det bare å legge meg til.

 

Gamertag: Leflus

Lenke til kommentar

Jeg sitter vel egentlig selv med et blandet inntrykk etter å ha spilt I Am Alive noen timer. Jeg liker settingen og spillbarheten er bra, men spillet kan også være veldig frustrerende. Spesielt de lange klatresekvensene hvor du også mister stamina, og når du skal prøve å finne veien på bakken der støvet blåser sånn at du knapt nok kan se noe. Det hjelper ikke på at du mister stamina da heller :p

Lenke til kommentar

Likte Bloodforge i grunn. Litt monotont med fargene så langt. Men jeg liker combat`en selv om den er det litt slitsomt med button-mashinga. 4/6 i karakter, vet allikevel ikke om jeg vil direkte anbefale det men jeg likte det.

 

Blir også første episode av The Walking Dead-spillet på fredag.

Lenke til kommentar

Greit nok for min del. Kan kanskje hende jeg sliter litt med å skjønne hvor neste nærmest person er etter at man tar ut innvollene til en fiende.

 

Blir nok et kjøp av Joy Ride Turbo til den prisen, om jeg så gidder å ta meg tid til det framover. Får se an, kanskje jeg drøyer det. Originalen/forgjengeren skremt meg vekk på grunn av Kinect (jeg liker Kinect, men ikke i det tilfellet).

 

Noen som skal ha Fable-spillet som kommer denne uka?

 

Kom også DLC til Toy Soliders 2 forrige uke.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Jeg kommer til å teste demoen, men jeg tror jeg skal vente med å kjøpe Fable Heroes. Det kommer garantert til å havne på salg før The Journey blir lansert, og anmeldelsene gjør ikke akkurat at jeg får lyst til kjøpe det med en gang.

 

Jeg krysser heller fingrene for at porten av Minecraft blir bra.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kommende spill:

 

16. mai:

Sonic the hedgehog 4: Episode 2 - 1200 ms points

Jam Party - 800 ms points

 

18. mai:

Dragon's Lair - 800 ms points

 

23. mai:

Joy Ride Turbo - 800 ms points

 

Det begynner å spøke for en mailansering av Retro City Rampage nå.... Får håpe det kommer ut den 30. mai.

 

Det er forresten en del gode tilbud på XBL denne uken. Selv rasket jeg med meg Trenched for 600 points, Rise of the Martian Bear for 200 points og Double Fine Happy Action Theatre for 400 points.

 

http://majornelson.com/2012/05/15/content-coming-soon-to-the-xbox-live-marketplace-9/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...