Gå til innhold

Den Store XBLA-tråden


Mr. Pants

Anbefalte innlegg

Costume Quest er greit spill. Er fra Double Fine, de som har lagd Brutal Legend og Stacking. Som er selskapet til Paul Schafer bak Psychonauts. Har selv kjøpt det.

 

200MS Points både for XMEN eller Deadliest Warrior er veldig bra tilbud og. Comic Jumper til 400 MSPoints også.

 

Har også kjøpt meg Raskulls til 400 MS Points. Dette spillet likte jeg veldig, heller det enn en ny runde med Keflings.

Endret av Maury
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes at A World of Keflings er koselig jeg. Jeg hoppet over forgjengeren, så det er kanskje litt av forklaringen.

 

@Knut: Har allerede nevnt det i xboxkafeen, men jeg kan like godt si det igjen. Defense Grid er en glimrende Tower Defense klone. Anbefales på det sterkeste. :thumbup:

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Ble ferdig med A World of Keflings her om dagen. Artig spill, men de siste achievementene var litt langdryge.

 

The Dishwasher: Vampire Smiles blir forresten lansert i dag. Jeg husker at jeg ikke likte demoen til det første spillet, men jeg kommer nok til å ta en titt på oppfølgeren uansett. Vampire Smiles har iallefall mottatt god kritikk så langt.

Lenke til kommentar

A World of Keflings - RTS med fokus på bybygging.

 

Splosion Man - Eksplosivt platformspill

 

Perfect Dark - klassisk skytespill

 

Geometry Wars 2 - Fargerik shootemup, et av de beste spillene på xbl

 

Pacman CE DX - fantastisk remake

 

Alle spillene koster mindre enn 1200 points.

Lenke til kommentar

A World of Keflings - RTS med fokus på bybygging.

 

Splosion Man - Eksplosivt platformspill

 

Perfect Dark - klassisk skytespill

 

Geometry Wars 2 - Fargerik shootemup, et av de beste spillene på xbl

 

Pacman CE DX - fantastisk remake

 

Alle spillene koster mindre enn 1200 points.

 

Takker for forslag. Kjøpte meg Pacman CE DX :)

Vurderer også i nærmere tid DeathSpank, Perfect Dark og Splosion Man.

@Nouse4aname: jeg fikk Stacking gratis på PS+ og likte det ikke helt :p

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Takker for forslag. Kjøpte meg Pacman CE DX :)

Vurderer også i nærmere tid DeathSpank, Perfect Dark og Splosion Man.

@Nouse4aname: jeg fikk Stacking gratis på PS+ og likte det ikke helt :p

 

Deathspank er veldig bra. Langt, morsomt og rett og slett veldig gøy. Anbefales. Jeg kjøpte det fra Steam for 4 euro eller noe sånt, så venter nå på at de skal komme med et tilbud på Thongs of Virtue også.

Lenke til kommentar

Costume Quest

 

Stacking

 

Shadow Complex (om det koster under 1200 da)

Alle spillene du nevnte koster 1200 points. :p

 

Når det er sagt så er det virkelig verdt å ta en titt på slike spill. Braid, Shadow Complex, Super Meat Boy, Lara Croft, Castle Crashers og Trials HD er noen av de beste spillene jeg har spilt på boxen.

Lenke til kommentar

Costume Quest

 

Stacking

 

Shadow Complex (om det koster under 1200 da)

Alle spillene du nevnte koster 1200 points. :p

 

Når det er sagt så er det virkelig verdt å ta en titt på slike spill. Braid, Shadow Complex, Super Meat Boy, Lara Croft, Castle Crashers og Trials HD er noen av de beste spillene jeg har spilt på boxen.

 

Har kun spilt Lara Croft på psen+ gratis, var kult nok. Men hadde ikke vilje å fullføre det da jeg sliter nok som det er allerede med å fullføre spillene jeg kjøper.

Lenke til kommentar

Har kun spilt Lara Croft på psen+ gratis, var kult nok. Men hadde ikke vilje å fullføre det da jeg sliter nok som det er allerede med å fullføre spillene jeg kjøper.

Hehe. Jeg kjenner til problemet. Jeg har tre-fire spill som jeg ikke har testet i det hele tatt.

 

Fordelen med å ha en backlog er at den gjør det vanskeligere å kjøpe spill til full pris. :)

Lenke til kommentar

Har kun spilt Lara Croft på psen+ gratis, var kult nok. Men hadde ikke vilje å fullføre det da jeg sliter nok som det er allerede med å fullføre spillene jeg kjøper.

Hehe. Jeg kjenner til problemet. Jeg har tre-fire spill som jeg ikke har testet i det hele tatt.

 

Fordelen med å ha en backlog er at den gjør det vanskeligere å kjøpe spill til full pris. :)

 

Jeg har vel 20-50 spill jeg enda har ikke åpna :). De fleste er til PC og noen til Wii, PS3, PSP, DS og 360.. Så sånt sett så er jeg ille ute å kjører siden jeg kjøper XBLA spill og :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...