Gå til innhold

Den Store XBLA-tråden


Mr. Pants

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud, ja! Jeg må innrømme at jeg egentlig ikke tenkte over at det var beboere på øya. Jeg tror jeg så på dem som gud der oppe ser på oss. Som en flokk med maur som distraherer meg fra det jeg egentlig vil gjøre. Likevel er de nyttige, da man kan gjøre kule ting gjennom dem. Men tilbake til landskapet: Jeg klarer ikke å avslutte banene!

 

Blir sittende å forandre lenge etter portalen er åpnet, bare for å se om jeg får til diverse ting.

Lenke til kommentar

henrikrox: Er det enkelt med 100% på Bastion achievement-wise? Sitter å tenker ut hva jeg skal kjøpe meg når jeg kommer hjem fra tyskland. Om jeg skal kjøpe Bastion eller From Dust.

 

Kommer jo garantert på Deal of The Week om et halvt år, og føler ikke noe rush for å spille noen av de to spillene egentlig. Men har lyst på et nytt arcade-spill.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

henrikrox: Er det enkelt med 100% på Bastion achievement-wise? Sitter å tenker ut hva jeg skal kjøpe meg når jeg kommer hjem fra tyskland. Om jeg skal kjøpe Bastion eller From Dust.

 

Kommer jo garantert på Deal of The Week om et halvt år, og føler ikke noe rush for å spille noen av de to spillene egentlig. Men har lyst på et nytt arcade-spill.

bastion 100% er enkelt som f, må ha to playtroughs, men playtrough nr 2 tar max 1,5t.

 

storkoste meg med spillet

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ny oppdatering av førsteposten. Det kommer noen skikkelig fristende spill denne sensommeren/høsten. Renegade Ops, Orcs Must Die, Trials Evolution, Trine 2 og Joe Danger: The Movie for å nevne noen.

 

Sist, men ikke minst, må det også nevnes at Sonic CD endelig får en XBLA-versjon. Det var faktisk et av de spillene som jeg aller helst skulle ha sett en nyversjon av. Jeg ser virkelig frem til å prøve det. :)

http://www.youtube.com/watch?v=mjF6kq4MFlo

 

Nå gjenstår det bare å se om Activision er smarte nok til å lage et Tony Hawk's Pro Skater til XBL og PSN. :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Nytt South Park-spill eksklusivt for XBLA annonsert

South-Park-Tenormans-Revenge-Announced-For-Xbox-Live-Arcade.jpg

 

South Park: Tenorman's Revenge

Here's what we know about the game:

You play as Cartman, Kyle, Stan and/or Kenny as they battle Scott Tenorman and his Ginger army.

 

The game's multi-player co-op features allow players to team up with up to four other players locally or through Live.

 

The screenshot you see above features ManBearPig, a famous South Park villain.

 

 

Ser greit ut, er en South Park-fan og elsket forrige spillet. Skulle nesten håpet at de lager en remake av enten South Park (N64) eller South Park Rally. Begge noen herligheter, spesielt for fansen av serien.

Lenke til kommentar

Jeg hoppet over det forrige South Park spillet siden jeg vanligvis ikke er en stor fan av tower defence, men det kan hende jeg tar en titt på Tenorman's Revenge. Jeg har litt mer sans for platformspill.

 

Sega er i retrohumør for tiden:

 

Guardian Heroes kom ut denne uken.

http://www.youtube.com/watch?v=woccFKBnvuo

 

Daytona USA kommer den 26. oktober

 

Sonic CD kommer senere i år

http://www.youtube.com/watch?v=uXHgjXmYcKE

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...