Gå til innhold

Den Store XBLA-tråden


Mr. Pants

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nekter og en gang prøve det. Fått nok etter Fez, Braid og alle disse nye plattform spillene og endt opp med å hate de fleste intenst. Jeg liker retro spill, men ikke disse moderne "hippe" spillene.

 

Gi meg heller originale c64/amiga spill.

 

Bellator MMA derimot var bedre enn jeg trodde. Likte det bedre enn UFC spillene, var litt mindre komplisert og mer trøkk i slåssinga. Nesten så jeg fikk lyst på det men 1200 poeng er dessverre 400 for mye.

Lenke til kommentar

Jeg har bestemt meg for å vente litt med Spelunky. Demoen var bra, men jeg må arbeide med backlogen min. Dessuten er Summer of Arcade like rundt hjørnet.

 

The Dishwasher: Vampire Smile er et av spillene jeg har gått løs på de siste dagene. Det endte med at jeg spilte gjennom hele sulamitten i løpet av en kveld. Nå spilte jeg riktignok på easy, men enkelte partier bød likevel på en betydelig utfordring. Overraskende bra spill!

 

Det andre spillet er Iron Brigade (Trenched). Jeg vet ikke om det er fordi jeg spiller spillet feil eller ikke, men det virker som om det er designet for flere spillere. Sammenlignet med Toy Soldiers, som jeg anser for å være ganske likt IB, så er det temmelig vanskelig.

 

Edit: Jeg fikk for øvrig 200/200 achievement points i Joy Ride Turbo her om dagen. BigPark burde utvide Stunt Park konseptet og lage et Joy Ride som kun fokuserer på utforsking av omgivelsene.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Fez ble utviklet av 2 personer. Det er ikke rart at spillet har enkelte tekniske problem. Framerate-problemet dukker uansett ikke opp før langt ut i spillet, så du kan trygt begynne å spille spillet uten å tenke på det.

 

Angående Spelunky så kan jo du teste det selv. Det tar ikke lang tid å laste ned demoen. Selv synes jeg at spillet hadde bra flyt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

THPS HD ble ikke helt det comebacket jeg håpte det skulle bli. Kanskje det blir et kjøp når det havner på salg. Får håpe de andre Summer of Arcade spillene er bedre.

 

Var elendig. Skammelig at det bare kjører 30fps også. Sist jeg spilte et tony hawk spill på forrige xbox var det 60fps selv der.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tror jeg venter litt med å kjøpe Deadlight. Pga (relativt) fint vær har det blitt lite spilling i det siste, og jeg klarer lett å vente til det havner på salg. Så langt har ikke årets Summer of Arcade vært så mye å rope hurra for akkurat.

 

Jeg kjøpte nettopp From Dust for noen dager siden og er storfornøyd. Nå har jeg igjen 800 MP som jeg skal bruke på Arcade-spill. Noen tips til gode spill til 800 MP?

Fez

Ms. Splosion Man

The Dishwasher: Vampire Smile

Geometry Wars: Retro Evolved 2

ilomilo

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...