Gå til innhold

Just Cause 2 tråden


Anbefalte innlegg

Hva tror du kjangsen på at folka på gamestop gir meg spiller et par dager før release.

Sjangsen er vel lik null, men kanskje litt mer hvis du begynner å bruke spørsmålstegn i spørsmålssetninger.

 

Beklager så meget. Hva kan jeg gjøre for å få en tilgivelse fra deg og babeluv?

Har du virkelig så lite liv at du må bruke tiden din på å henge deg opp i enkle feil til en som har Dysleksi? Vet du hva? Jeg skriver kanskje en feil her og der men det bryr jeg meg ikke om, men jeg beklager for alle mine skrive feil.

 

Btw, du er ikke perfekt du heller. Bare se om du kan heller fokusere på dine egne innlegg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I så fall har han fortsatt feil, det skrives "sjansen" i den samanhengen, utan g. Kjangs er forøvrig gyldig på bokmål, men ikkje i den samanhengen som vart brukt her.

 

Elles bør ein vel vere forsiktig med å kaste stein i glashus, det kan fort bli veldig trekkfullt ^_^

 

 

Nok om det. Den anmeldelsen til VG oppsummerte egentlig det eg var bekymra for med spelet. At ein stort sett må finne på alt sjølv. Veldig kjekt først, men har ein anelse om at eg vil gå fort lei då. Satsar på eit kjøp når spelet kjem under den magiske 200 kroners grensa tenker eg :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Hva tror du kjangsen på at folka på gamestop gir meg spiller et par dager før release.

Sjangsen er vel lik null, men kanskje litt mer hvis du begynner å bruke spørsmålstegn i spørsmålssetninger.

 

Beklager så meget. Hva kan jeg gjøre for å få en tilgivelse fra deg og babeluv?

Har du virkelig så lite liv at du må bruke tiden din på å henge deg opp i enkle feil til en som har Dysleksi? Vet du hva? Jeg skriver kanskje en feil her og der men det bryr jeg meg ikke om, men jeg beklager for alle mine skrive feil.

 

Btw, du er ikke perfekt du heller. Bare se om du kan heller fokusere på dine egne innlegg.

Var det litt sårt å bli rettet på en liten skrivefeil på en ironisk måte mens jeg svarte på spørsmålet ditt? Isåfall så beklager jeg, og svarer på spørsmålet igjen: Sjangsen er vel lik null.

Lenke til kommentar

Sjekk ut noen av de engelskspråklige anmeldelsene, der har nesten samtlige vært vesentlig mer positive enn de norske. Dessuten er spillet ifølge alle som har fått det nylig knalltøft. Jeg får det imorra eller fredag, og gleder meg stort. Tro meg, likte du demoen kommer du til å digge fullversjonen.

Lenke til kommentar

Jeg sitter fortsatt på gjerdet, og vet vel ikke hvorfor jeg burde kjøpe det... Jeg hadde det jo veldig moro med demoen, men etter å ha lest/hørt om spillet, er jeg plutselig ikke så sikker...

Les anmeldelser via metacritic.com. Da ser du hva de som er negative til spillet har lagt vekt på og vice versa. Det er da opp til deg selv å avgjøre hvilke aspekter som appellerer mest ved spillet, så kan anmeldelsene gi deg en pekepinn om disse aspektene er godt utført i fullversjonen.

 

http://www.ztgamedomain.com/9351/Just-Cause-2.html

Denne anmeldelsen føler i hvert fall jeg at har klart å ta spillet for hva det er, en useriøs, urealistisk actionorgie av episke proporsjoner.

Lenke til kommentar

Lekt masse med demoen de siste dagene, og satser på å kjøpe det når jeg drar på påskeferie til emaraldøya. Men en ting klikker jeg fullstendig på, og jeg ser jo det er nevnt tidligere her også; er virkelig voiceactinga så vanvittig dårlig som den virker som?

 

Sitter og koser meg med Mercenaries 2 som jeg plukka opp brukt, (ja, jeg liker sandkassespill, ok?) og når jeg begynte å spille dette syns jeg skuespillet var helt forferdelig. Etter noen timer med demoen til JC2 har brått skuespillet i Mercs 2 blitt helt magisk, og selv om ikke historien står i høysetet i Just Cause syns jeg det virker litt skummelt hvis man i 2010 presterer å gi ut et spill med SÅ slett kvalitet på skuespillet til noe som virker å være en sentral person.

 

Men men, det blir nok som sagt et kjøp uansett, og om ikke annet burde det vel gå an å finne noen trophies å strekke seg etter. :)

 

(Beklager forøvrig eventuelle skrivefeil, fontboksen skal på liv og død ligge midt oppå tekstfeltet i denne nettleseren, så jeg ser ikke halvparten av hva jeg skriver. :S)

Lenke til kommentar

Er ikke dette vakkert så vet ikke jeg :) Hvordan veiene går oppover fjellene, husene langs stendene, de store snø fjellene, ørken, jungler, motorveier og byer, dette er på mange måter drømmespillet når det kommer til omgivelser :)

91568643.jpg

36416786.jpg

55856485.jpg

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...