Gå til innhold

Just Cause 2 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk mitt fra Gamestop jeg. Skulle egentlig hente det når de fikk det inn fredag, men var opptatt og neste dag var jeg fyllesyk. Får spill tidlig av Gamestop siden en kompis jobber der.

 

Liker spillet veldig, jeg må si at dette er et for stort spill for meg nesten. Å dra over hele området tar vel noen par timer. Garantert noe for de som likte Mercnaries 2, synes dette var sånn 10 ganger bedre nesten men veldig likt og.

Lenke til kommentar

Dersom Gamezone sendte ut igår, skjønner jeg ikke hvorfor releasedatoen i Europa ikke er den 23. som i USA, når butikkene har det inne allikevel...Vel, håper CDON sender idag eller imorra, tok jo en smule lang tid med AC2 pga. at de bytta lager...Forventer å ha det enten torsdag eller fredag, men stoler ikke helt på CDON akkurat når det gjelder forhåndsbestillinger.

Lenke til kommentar

Bestilte dette spillet likegodt jeg også! Etter å ha spilt demoen 2 ganger dagen den kom ut, fikk jeg en slik god spillfølelse som jeg ikke har fått på mange år!

 

Noen som vet om Siba.no er kjappe til å levere? 449,- til XBox 360, inkludert gratis frakt med brevpost (bruker å være kjappere enn Servicepakke).

Endret av Frode
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Hva tror du kjangsen på at folka på gamestop gir meg spiller et par dager før release.

Sjangsen er vel lik null, men kanskje litt mer hvis du begynner å bruke spørsmålstegn i spørsmålssetninger.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Ser at VG gir spillet terningkast 3. Vett ikke helt, men det virker som om han har missforstått hele spillet å legger vekt på helt feil ting.

 

Fra VG

«Just Cause 2» er spillet for deg som er mest interessert i å underholde deg selv. Det er som å bli satt i en sandkasse med bøtte og spade, også får du lage din egen moro. Og det er ærlig talt ikke så morsomt i lengden.

 

De fleste kjøper vell spillet nettopp for å leke seg? Jeg har egentlig ikke tenkt så masse på at det faktisk er en historie å fullføre. Det jeg derimot har tenkt på er alt jeg skal gjør å teste ut.. :p At det kan bli kjedelig i lengden kan jeg forstå, men fremdeles ikke helt enig når det er nesten grunnen til at jeg kjøper spillet. Jeg er sikker på at jeg kommer til å legge en del timer ned i spillet. Jaja, hver sin smak.

 

Har det dukket opp mangen reviews av spillet eller? Finner egentlig ikke så mangen.

Endret av DarkerGlow
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...