Gå til innhold

Just Cause 2 tråden


Anbefalte innlegg

just_cause2.gif

 

 

Just Cause 2 is a sandbox style action video game currently under development by Swedish developer Avalanche Studios and published by Eidos Interactive, and distributed by Square Enix It is currently set for a release in 2010. It is the sequel to the 2006 video game Just Cause.

 

Just Cause 2 uses a new version of the Avalanche Engine, Avalanche Engine 2.0; an updated version of the engine used in Just Cause. The game will be set on the other side of the world, compared to Just Cause, on the fictional tropical island of Panau in Southeast Asia.

 

The orders are simple: hunt down and execute a rogue agent that has stolen top-secret intelligence and millions in Agency cash. For agent Rico Rodriguez, the mission is anything but routine. The target is Tom Sheldon, Rico’s former commanding officer, mentor and friend; a man who knows Rico better than he knows himself.

 

Panau itself is an incredibly detailed and vast 1000 sq km game world of different climates and ultra-realistic weather effects. Leap from your plane and skydive from 10,000 feet down into a tropical jungle, tear across an arid desert in a dune buggy or climb your way up a snowy mountain in a 4x4. The vast open-ended, unique gameplay is back, allowing you full freedom once again to free roam and explore the massive world of Panau and tackle your assignments however you want.

 

Ventet slippdato: Q1 2010

 

Videoer:

 

 

 

 

 

just-cause-2-20090327042222215.jpg

 

 

just-cause-2-20090911115510785.jpg

 

 

just-cause-2-20091030013046009.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Må bare si det igjen, dette spillet ser bare helt fantastisk gøy ut. Dette er den typen spill jeg kan leke meg med i time etter time for det er så mye kult å gjøre. Håper hovedstoryen er en god del lengre enn den var i eneren. Også håper jeg dette spillet ikke drukner blant alle de andre storspillene som kommer. Gleder meg mer og mer til det kommer ut nå!

Lenke til kommentar

Var og forhåndsbestilte dette i går på gamestop! Benyttet meg av innbyttekampanjen de har. Can`t wait! :D

 

Øya du leker deg på ser jo helt latterlig stor ut? Ser ut som om det kan fort bli noen timer med kun leking i dette spillet. :p

 

Selve område som spiller på er like stor som i just cause 1: 1000km3, og i just cause 1 var det dritt svært område men det var lite variasjon. Det var for det meste strander, jungler og byer. Nå får vi ørkener snødekkede fjell i tillegg til de vi fikk i eneren.

 

Går det an å fly i fallskjermen og så feste seg til et kjøretøy og bare bli dratt etter samtidig som du dra deg lengre inn eller ut.

Lenke til kommentar

Var og forhåndsbestilte dette i går på gamestop! Benyttet meg av innbyttekampanjen de har. Can`t wait! :D

 

Øya du leker deg på ser jo helt latterlig stor ut? Ser ut som om det kan fort bli noen timer med kun leking i dette spillet. :p

 

Selve område som spiller på er like stor som i just cause 1: 1000km3, og i just cause 1 var det dritt svært område men det var lite variasjon. Det var for det meste strander, jungler og byer. Nå får vi ørkener snødekkede fjell i tillegg til de vi fikk i eneren.

 

Fikk aldri spilt 1`eren så masse, men husker det var rimelig stort der også ja. I filmen du postet ser du noen fjell i bakgrunnen, jeg regner med at siden du befinner deg på en øy er dette plasser du kan nå? Isåfall ser det ut som det er stort nok ja.. :p Herlig med så stor variasjon som du sier. :D

 

Så også at det følger med en hel del med ekstra ting siden jeg forhåndsbestilte hos Gamestop og får limited edition. En hyggelig overaskelse.. B) Er vell gjerne det som vises i filmen til Fenix?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...