Gå til innhold

Just Cause 2 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig synd at han svenske man møter på i starten ikke har noe stor rolle i spillet =/ absolutt beste voice-actoren jeg har møtt så langt. Ser for meg at de bare fant den personen i studioet som hadde den mest latterlige engelsken så hadde de den perfekte svensk-engelsken =D

Endret av Ares
Lenke til kommentar

Hvilken region på kartet er det Panau City ligger?

 

Glem det, jeg fant det :D. Hadde ingen anelse at hele øygruppa i nord-vest var byen. Mens jeg gikk fra skyskraper til skyskraper så jeg forøvrig et lite sivil fly som kjørte rett inn i en høy skyskraper, "bugger" som dette elsker jeg :D

Lenke til kommentar

Dette får meg til å lure, jeg liker mest spill som dette på PC, men er kontrollene gode på xbox? Mangler det noen eller er kontrollene bedre/værre? Usikker på om jeg skal oppgradere til win7 (som jeg må gjøre før eller siden) eller kjøpe dette til xbox.

 

PS: Tar savegames noen stor plass på xbox?

Endret av Predicted
Lenke til kommentar

Dette får meg til å lure, jeg liker mest spill som dette på PC, men er kontrollene gode på xbox? Mangler det noen eller er kontrollene bedre/værre? Usikker på om jeg skal oppgradere til win7 (som jeg må gjøre før eller siden) eller kjøpe dette til xbox.

 

Styringa på PC er ihvertfall ikke akkurat på topp, svinger gjerne ikke så smooth som man vil, men man "overlever".

Lenke til kommentar

Dette får meg til å lure, jeg liker mest spill som dette på PC, men er kontrollene gode på xbox? Mangler det noen eller er kontrollene bedre/værre? Usikker på om jeg skal oppgradere til win7 (som jeg må gjøre før eller siden) eller kjøpe dette til xbox.

 

PS: Tar savegames noen stor plass på xbox?

Jeg prøvde for moro skyld demoen både på 360 og PC for å sammenligne, syns det kontrollmessig var omtrent det samme, til tross for at jeg brukte mus/tastatur på PC. Personlig syns jeg kontrollene var veldig gode, selv om jeg har sett noen som syns det var vanskelig av en eller annen grunn. Jeg kan ihvertfall anbefale det til PC, som jeg går for selv, og skulle du like 360-kontrolleren støtter jo PC-versjonen det fullt ut også. Om det er XP du må oppgradere fra vil jeg anbefale å gjøre det uansett, XP er gammelt nå, og det merkes. En bekjent oppgraderte nylig fra XP til 7, og opplevde at absolutt alt gikk raskere.

Lenke til kommentar

Dette får meg til å lure, jeg liker mest spill som dette på PC, men er kontrollene gode på xbox? Mangler det noen eller er kontrollene bedre/værre? Usikker på om jeg skal oppgradere til win7 (som jeg må gjøre før eller siden) eller kjøpe dette til xbox.

 

PS: Tar savegames noen stor plass på xbox?

 

Prøvde demoen på både PC og PS3 (antar PS3 er ganske likt 360). Syntes den vanlige løpinga og skytinga etc var mye bedre på PS3'n, mens kjøring (spessielt flyinga) var bedre på PC.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Andre som er avhengig av å få 100% på Settlements? Går ikke fra militærbaser før jeg har fått 100%, har bare 1 sålangt, men har 2 på rundt 90% (har 96% på den ene, mangler en liten boks tror jeg, lette i en time istad før jeg dro vekk :p)

Lenke til kommentar

Etter å ha spilt dette spillet et par timer er jeg fristet til å omtale dette spillet som noe av det mest spektakulære og fantastiske jeg har vært med på etter å ha holdt på med spill i over 20 år. Dette spillet har nesten alt.

 

Kunne ideelt tenkt meg noe bedre kunstig intelligens, men den er ikke verst hensyntatt hvor mye prosessorkraft de andre elementene i dette spillet krever.

Lenke til kommentar

Vil nå ikke si at spillet har "alt", men det leverer ihvertfall 100% på akkurat det det prøver på. Er ca 11 timer inn selv, og jeg finner fortsatt ting som får meg til å glise =D Synes det er litt merkelig at spillet har fått en god del kritikk for sin "barnslige" stil, men tror nok det handler mest om litt pripne anmeldere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...