Gå til innhold

Just Cause 2 tråden


Anbefalte innlegg

Andre som er avhengig av å få 100% på Settlements? Går ikke fra militærbaser før jeg har fått 100%, har bare 1 sålangt, men har 2 på rundt 90% (har 96% på den ene, mangler en liten boks tror jeg, lette i en time istad før jeg dro vekk :p)

Nå starta jeg akkurat å spille, men kommer til å kjøre for 100% etterhvert. Tar det etter historien tenker jeg, orker ikke finkjemme alle steder nå i starten :) Men duverden for et spill! Looking awesome!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden jeg ble svindlet til å kjøpe en xbox arcade med nesten ingen lagringsplass lurer jeg på hvor stor plass lagringsfilene tar.

 

Har vell lite å si nå som det er bekreftet at du kan bruke usb minnepenn til ekstra lagring. Kommer 6 april. Du kan da i teorien få 32GB ekstra plass på xboxen din.

Kilde

Lenke til kommentar

Siden jeg ble svindlet til å kjøpe en xbox arcade med nesten ingen lagringsplass lurer jeg på hvor stor plass lagringsfilene tar.

 

Har vell lite å si nå som det er bekreftet at du kan bruke usb minnepenn til ekstra lagring. Kommer 6 april. Du kan da i teorien få 32GB ekstra plass på xboxen din.

Kilde

 

Ja, men jeg lurer på hvor store filene er, forhåpentlig vis trenger jeg ikke å kjøpe en USBplugg.

Lenke til kommentar

Siden jeg ble svindlet til å kjøpe en xbox arcade med nesten ingen lagringsplass lurer jeg på hvor stor plass lagringsfilene tar.

 

Har vell lite å si nå som det er bekreftet at du kan bruke usb minnepenn til ekstra lagring. Kommer 6 april. Du kan da i teorien få 32GB ekstra plass på xboxen din.

Kilde

 

Ja, men jeg lurer på hvor store filene er, forhåpentlig vis trenger jeg ikke å kjøpe en USBplugg.

 

4mb to savegame står det på coveret mitt.. :)

Lenke til kommentar

vet noen om man kan fortsette å spille etter at man har mekka storyen og slikt? vil ikke ha noe dragon age lignende greier, fordi det var kjipt

Noe annet ville forbauset meg.

 

Fikk forresten en 5'er i Dagbladet. Nå venter jeg bare på gamer.no sin. Har ikke så mye å si, for spillet er allerede kjøpt. Men det skal bli morsomt å se om en av dem liker det.

 

Herreguuud som jeg gleder meg til påska er ferdig og jeg kan returnere til stasjonærpcn min. Dette er tortur.

Lenke til kommentar

Andre som er avhengig av å få 100% på Settlements? Går ikke fra militærbaser før jeg har fått 100%, har bare 1 sålangt, men har 2 på rundt 90% (har 96% på den ene, mangler en liten boks tror jeg, lette i en time istad før jeg dro vekk :p)

Nå starta jeg akkurat å spille, men kommer til å kjøre for 100% etterhvert. Tar det etter historien tenker jeg, orker ikke finkjemme alle steder nå i starten :) Men duverden for et spill! Looking awesome!

 

Hvis du ser på minimap, så vises det et wifi icon som signalstyrken øker på når du er i nærheten av en boks. Wifi iconet vises ikke når du ikke er i nærheten av en boks. Har spilt litt nå og er veldig imponert over hvor gøy dette spillet er :) Minner meg litt om det første Mercenarys til xbox.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Andre som er avhengig av å få 100% på Settlements? Går ikke fra militærbaser før jeg har fått 100%, har bare 1 sålangt, men har 2 på rundt 90% (har 96% på den ene, mangler en liten boks tror jeg, lette i en time istad før jeg dro vekk :p)

Nå starta jeg akkurat å spille, men kommer til å kjøre for 100% etterhvert. Tar det etter historien tenker jeg, orker ikke finkjemme alle steder nå i starten :) Men duverden for et spill! Looking awesome!

 

Hvis du ser på minimap, så vises det et wifi icon som signalstyrken øker på når du er i nærheten av en boks. Wifi iconet vises ikke når du ikke er i nærheten av en boks.

TAKK! Fant den siste pengekassa nå! Nå har jeg vel 7-8 settlements med 100% :D

Lenke til kommentar

Mens noen settlements er enkle, er noen helt på trynet vanskelige. På en av de første jeg prøvde meg på (en militærbase) tror jeg det tok bortimot en time å finne den siste kassa :p Heldigvis er de fleste helt ok, og enkelte inneholder bare en kasse. Men dæven, nesten 400 settlements tilsammen, og i tillegg kommer alle gjemte saker og ting som det ikke er mulig å finne uten flaks. Uten litt hjelp etterhvert fra nettet tror jeg man kan bruke hundrevis av timer før man finner alle disse drug-kassene og lignende. I tillegg til et par hundre på det andre...

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Mens noen settlements er enkle, er noen helt på trynet vanskelige. På en av de første jeg prøvde meg på (en militærbase) tror jeg det tok bortimot en time å finne den siste kassa :p Heldigvis er de fleste helt ok, og enkelte inneholder bare en kasse. Men dæven, nesten 400 settlements tilsammen, og i tillegg kommer alle gjemte saker og ting som det ikke er mulig å finne uten flaks. Uten litt hjelp etterhvert fra nettet tror jeg man kan bruke hundrevis av timer før man finner alle disse drug-kassene og lignende. I tillegg til et par hundre på det andre...

 

Heldigvis blir stort sett alt i spillet tracka på en eller annen måte. Vehicles og Colonels har man liste av i menyene for å se hvilke man har igjen. Faction items er markert på kartet, og de fleste upgrades og sabotages er inkludert i settlement opplegget. Uheldigvis finnes det ting som bensinstasjoner, ensomme templer etc som også inneholder upgrades/sabotage targets.

 

Har såpass langt stort sett klart 100% de fleste stedene jeg har gått inn for det, men er en håndfull hvor jeg bare ikke finner den siste tingen jeg skal ødelegge =/ Skjønner ikke helt hvordan du kan bruke en time på å finne en upgrade da :p tar jo ikke kjempelang tid å ta en runde i lufta med fallskjermen bare for å sjekke trackern.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Fant Mile High Club nå akkurat! Det var dødsfett! Hadde tenkt til å ta flyet og kjøre inn i en skyskraper (9/11), men så så jeg et identisk fly mens jeg fløy, og jeg skulle prøve å bytte, også falt jeg. Så ble ikke noe selvmord idag.

Lenke til kommentar

Faction items er markert på kartet, og de fleste upgrades og sabotages er inkludert i settlement opplegget.

Jeg er ikke i stand til å se Faction items på mitt kart...Ser kun settlements.

Er det bare meg eller er det sinnssykt vanskelig å drepe folk i nærkamp? (tenker på kroken nå)

Det er jo kjempelett...

Lenke til kommentar

Faction items er markert på kartet, og de fleste upgrades og sabotages er inkludert i settlement opplegget.

Jeg er ikke i stand til å se Faction items på mitt kart...Ser kun settlements.

 

De ser forholdsvis like ut, men settlements er mer kvadrate og gule mens faction items er helt runde og grønne. Du kan slå hver av dem på og av i legenden. Er ikke 100% sikker, men tror kartet bare viser faction items i soner som du har tatt over (mulig de spawner når du tar over sonene).

Endret av Ares
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...