Gå til innhold

Just Cause 2 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Anbefaler alle å prøve Bolopatch. Gjør at man kan hekte sammen så mye man orker med waieren, pluss at den aldri ryker.

 

Veldig gøy!

Er det en mod?

Lenke til kommentar

Jeg fikk en ny rekord på base hopp. Den var på 6100m. Tviler på at noen greier å slå den :)

6250 meter. Fail.

 

post-12-1100413384_thumb.jpg

Til deg som så etter kampfly. Disse to små sirklene viser hvor du finner begge jagerflyene. Det er også en flyplass like ved det høyeste fjellet i ørkenområdet, og hvis du gjør faction-oppdraget som heter Fry Me To The Moon er du nødt til å fly et jagerfly helt på slutten av oppdraget. Du finner oppdraget sørøst på kartet. Tror det er et Ular Boys-oppdrag.

 

Lånte bildet til Lexi :p

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

To ting som irriterer meg med dette spillet:

Når man skal ta over en settlement så burde man få et hint om man mangler en resource eller om det er mer å ødelegge. Syntes også bilkjøringen er helt på trynet.

 

Ellers er jeg fornøyd med kjøpet og har det mye moro med spillet.

Noen som vet om det er evig respawns under oppdrag?

Lenke til kommentar

Jeg fikk en ny rekord på base hopp. Den var på 6100m. Tviler på at noen greier å slå den :)

6250 meter. Fail.

Til deg som så etter kampfly. Disse to små sirklene viser hvor du finner begge jagerflyene. Det er også en flyplass like ved det høyeste fjellet i ørkenområdet, og hvis du gjør faction-oppdraget som heter Fry Me To The Moon er du nødt til å fly et jagerfly helt på slutten av oppdraget. Du finner oppdraget sørøst på kartet. Tror det er et Ular Boys-oppdrag.

 

Lånte bildet til Lexi :p

Det er nok mer enn bare to jagerfly du, i sirkelen jeg tegnet på lengst til øst er det 3 fly elns.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

og sør, sør-øst på det svære vinterfjellet finnes det en svær militær base/flyplass med et hercules fly som tar av i tide og utide :D er vel det største flyet i spillet!

Lenke til kommentar

Jeg kommer ikke over hvor bra vannet ser ut i dette spillet!

Er så digg å cruise rundt med båt å bare beundre det vakre landskapet. KJenner jeg får lyst til å bade når jeg spiller :p

 

Enig, kanskje noe av det peneste vannet laget i et spill faktisk :) Utrolig digg når man kjører over grunt vann, og man bare ser havbunnen streife forbi :)

 

Heftig sykt er det også hvis man tar et helikopter/fly og flyr over fjellene i solnedgangen:

91568643.jpg

Stemningen er bare helt sinnsykt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...