Gå til innhold

Just Cause 2 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Opplever dere spillet som at det er mye å gjøre? Er gira på et enspillerspill, gjerne sandkasse, med mye innhold og gjerne over-the-top action.

 

Så langt så ligger jeg på rundt 2% completion for hver time jeg har spilt så det betyr nok minst 50 timer til fullt, sannsynligvis en god del mer. Tok meg bare rundt 12 timer å bli ferdig historien da. Kunne nok gjort det fortere hvis jeg virkelig hadde gått inn for det. Det eneste som er litt kjipt med mercenary mode (post-game) er at du allerede har låst opp alt, er ikke noen ekstra våpen eller kjøretøy eller noe sånt til å skape litt mer motivasjon bak chaos-grindinga. Fortsatt forholdsvis morro da :p

Lenke til kommentar

Spiller du på PC eller konsoll? Hvis det hadde vært noen form for goder en fikk ved å besøke alle plasser eller ødelegge all ditt-eller-datt, gjerne i et plattformdefinert system, så hadde det lagd grunnlaget for mange artige timer. :whistle:

 

Hvordan er historien å spille? I demoen opplevde jeg det hele som awkward før man fikk herje på den første lekeplassen - derfra og ut var det konge.

Lenke til kommentar

Jeg har nå spilt i ca. 12 timer og fått 16% completion. Jeg blir fortsatt lamslått av øya når jeg paraglider høyt over bakken og sola glinser i vannet. Dette spillet er antakeligvis det peneste spillet jeg har vært borti, i hvert fall landskapsmessig. Det er sykt at det er så variert som det er når størrelsen er så sinnsyk. Det er flere bygninger med særpreg og jeg føler ikke at jeg bare gjør det samme hele tiden, som i eneren.

 

Spillet skuffer ikke når det gjelder ren moro heller. Koser meg her jeg sitter. Dette er spillet Just Cause kunne vært om de hadde luket ut alle feilene. Haka i fanget-fantastisk.

Lenke til kommentar

Har ikke ord jeg heller, spillet er magiskt. Enkelte gang så ser vannet 100% fotorealistisk ut. Sverger ...... du ser også korallrev under vann fra 1000m avstand også. Detaljnivået er ekstremt. Fysikken er også vanedannende. Du kan gjøre ALT!

 

Skulle frakte en mafiaboss på et mission, så satt jeg fast bilen i en grop. Så tok jeg å festet vaier fra bilen til en stor firhjulstrekker som jeg brukte for å dra den opp med.

Ubegrelig spill, klart AI og missions er litt generisk til tider men fy søren. Spillet her fortjener en stor award for teknologisk framskritt x 5000. Ingen spill er i nærheten av slik fysikk og visuelt mesterverk.

Lenke til kommentar

Hvordan er historien å spille? I demoen opplevde jeg det hele som awkward før man fikk herje på den første lekeplassen - derfra og ut var det konge.

 

Historien er latterlig dårlig, og da snakker vi om så dårlig at det blir komisk til tider. Jeg tviler sterkt på at de i det hele tatt har ansatt noen for å spesifikt jobbe med historien :p Den er stort sett bare til stede for å lede spilleren litt rundt og vise forskjellige deler av øya og for å sette deg i noen enda mer ville situasjoner. Uheldigvis er de karakterene som man har mest med å gjøre ganske forglemmelige, men flere av de andre som man ikke ser så mye til er bare så vanvittig "over-the-top" klisjeer at det blir litt vanskelig å ikke le av det :p

Lenke til kommentar

Har kommet meg igjennom hovedhistorien nå, og akkurat som Just Cause så hadde dette en episk slutt ^^. Etter du er ferdig går du inn i såkalt "Mercenary Mode" hvor det ser ut til at alt er det samme utenom en bar som sier totalprosenten av hvor mye du har klart/gjort.

Lenke til kommentar

Hadde helt glemt at det var noen form for historie i dette spillet, eneste agency oppdragene jeg har gjort er de du må igjennom på starten. Pluss 2-3 andre. Noen race, restn av tiden har gått bort på å plage politiet. Kjører i skrivende stund på det tregeste fartøyet jeg har vært borti, men morsomt uansett. En traktor! \^^/

Elsker spillet. Lost øya orket jeg ikke mye av ettersom at jeg havna mitt på øya og ikke har sett noe mer en enn 1-2 sesonger av Lost.

 

EDIT: De ødela den. :cry:

Endret av Lexiboij
Lenke til kommentar

Fy faen "Lost" øya er kul. Noen som vet hvilke fiender som er der? De ligner ikke på de andre man støtter på i spillet

 

Skvatt som faen der jeg. Elsker å fly i spillet og tenkte meg på en liten sightseeing runde. Så blåste det opp til storm og lyn og så plutselig ble det mayday gitt. Instrumentene feilet :p

 

Mye hemmeligheter i spillet her. Er så sykt svært at jeg tviler noen i denne livsalder greier å finne 20% engang. Med tanke på kor høyt du kan fly samt det svære åpne havet hvor du også kan dykke nedi med vegetasjon og fisker :o Er helt insane.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Syntes ikke Mile High Club overgår den fantastiske stemningen de har lagd til Lost øya. Jeg har bare sett et par sesonger av Lost så jeg er ikke helt inn i det universet, men den mørke stemningen på øya er jo helt super.

 

Jeg blir ikke lei av shotgun kamper med bartenderne på Mile High da ^^.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...