Gå til innhold

Just Cause 2 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er nå glitch på både PS3 og 360, hvordan man får timeren til å stoppe på 0.

 

Her er for PS3, men 360 er samme greia. Det er også inkludert hvordan man får vekk den røde boksen for de siste 10 sekundene

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

1. Let the timer go to 2 seconds.

2. Press the PS button to bring up the XMB.

3. Press the PS button again followed by pressing X.

4. Repeat step 3 quickly until satisfactory.*

5. ???

6. Profit.

 

To get rid of the red bars, you can either:

1. Complete a settlement 100%

2. Level up your black market level by getting chaos points.

3. Level up your faction level by getting chaos points.

Lenke til kommentar

Var ikke noe annet enn forventet at områdene lengre unna skulle være av dårlig kvalitet. Men morsomt å fly seg en tur for å se. Og det er greit å kunne kjøre litt mer på desert-området, som ikke er av dårlig kvalitet.

 

Tok forresten en dukkert i det store havet som ligger midt mellom alle øyene. Dykket i en god tid og trodde det var uendelig fram til jeg plutselig så bunnen, og da var jeg nesten tom for oksygen. Så nå sitter jeg og håper at det finnes en ubåt i dette spillet :)

 

Vurderer å pre-ordre på steam nå, der man får det for 361 kroner. Blir enten det eller Megastore.se.

Lenke til kommentar

Spillet støtter ikke Windows XP, what? Så enten må jeg kjøre bedritne Vista, ellers må jeg betale i dyre dommer for Win7 som venner har hatt problemer å kjøre enkelte spill i.

 

For noe dritt..

Jeg kjøpte en oem versjon av Seven jeg;)

Tenkte det var like greit og oppdatere når jeg alikevel måtte ha nytt skjermkort:O

Btw demoen er avsindig fet! Jeg gleder meg sykt til selve spillet kommer ut!

Lenke til kommentar

Vil prøve demoen på pc igjen men har litt problemer.

 

Siden det gikk så tregt å laste det ned via STEAM så lasta jeg det ned via Gamershell.com, 10min senere så prøver jeg å installere spillet. Den hopper da istede inn i STEAM og den begynner å oppdatere spillet, ser ut som den vil laste ned hele spillet på nytt..?

 

Noen som vet hvorfor dette skjer eller om det er noe jeg kan gjøre for å få STEAM til å skjønne at jeg har alt lastet det ned?

 

Takk :)

 

 

Lenke til kommentar

Rart altså...kanskje det hjelper om jeg re-installerer hele STEAM....

 

EDIT: Plutselig ville den installere istede for å oppgradere, men etter noen minutter i spillet blir bildet helt hvit. Tror maskina mi er litt på tryne... :p

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...