Gå til innhold

Just Cause 2 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den personen som snakker for Bolo har en svært så overdreven måte å snakke på. Han som snakker for Rico synes jeg snakker greit. Traineren er noe jeg virkelig hadde lyst på, men gadd ikke lete etter noe.

WHOAAA SCORPIOOO!!! YOU DO EXCELLENT WOORK FOR THE REEPAHS AND OUR CAAAUSE!

 

Jeg tør faktisk påstå at jeg vil slite med å komme gjennom spillet om store deler av mainstory går ut på å fullføre oppdrag for henne. Ekstremt irriterende kvinnemenneske indeed, og det eneste som er dårlig med demoen.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Tror jeg kjøper det til PC. Var noen lenger bak i tråden her som sa at det var snakk om en MP-del. Bare en free-play modus hvor du kan spille med venner hadde vært helt fantastisk!

Lenke til kommentar

Har endelig fått nedlastet demoen til xbox. Fy søren så kult det er!

Det gikk også veldig greit å glitche timeren, men litt synd at man må starte på nytt igjen når man dør (vel, egentlig er det helt greit siden det er ment å være sånn, men jeg vil spille mer i ett strekk uten å kjøpe spillet! B))

Lenke til kommentar

Skjønner ikke alt dette hatet mot enern. Er jo i grunn samme oppskrift som oppfølgeren: Ødeleggelse, frihet og lekker grafikk. Historien og oppdragene var kanskje så som så, men som et rent sandbox-spill å kose seg med, så leverte det varene og vel så det.

 

JC 2 tar selvfølgelig dette til et helt nytt nivå og finpusser og shiner alle de urene delene ved det første spillet, men i bunn og grunn så er de ikke så ulike.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...