Gå til innhold

Just Cause 2 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si jeg elsker dette :p Fikk meg aldri til å spille eneren (av forskjellige), men etter å ha prøvd demoen her må jeg si at jeg ble kjempe overrasket.

Også så mange ting man kan gjøre :p I går tok jeg å fløy et helikopter så høyt som mulig og hoppet ut av det, så prøvde jeg å få tak i helikopteret igjen før jeg traff bakken, funket aldri da fordi jeg alltid traff rotoren og ble kastet bort, men var gøy uansett. Å bare se bakken komme nærmere og nærmere mens du skydyver mot et helikopter, jævlig awesome :p

Lenke til kommentar

Må si jeg elsker dette tongue.gif Fikk meg aldri til å spille eneren (av forskjellige), men etter å ha prøvd demoen her må jeg si at jeg ble kjempe overrasket.

Også så mange ting man kan gjøre tongue.gif I går tok jeg å fløy et helikopter så høyt som mulig og hoppet ut av det, så prøvde jeg å få tak i helikopteret igjen før jeg traff bakken, funket aldri da fordi jeg alltid traff rotoren og ble kastet bort, men var gøy uansett. Å bare se bakken komme nærmere og nærmere mens du skydyver mot et helikopter, jævlig awesome tongue.gif

 

 

Enig så enig Perrern :)

 

Det er morro å bare gå rundt å finne på alt mulig tull, det første spillet fenget ikke så derfor brydde jeg meg ikke noe om dette spillet. Ble totalt tatt på senga når jeg testa demoen...faren min har vel brukt flere timer i spillet..gammle gubben på 52år fyker rundt å sprenger ting i lufta og stor koser seg.....

 

Dette blir et kjøp!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Er ikke så evnevik da :p Har prøvd det, å trykk og å holde in F, men den bare flyr vekk fra meg, uansett om jeg har grapplinghooken eller ikke.

 

Edit: Fikk det til!

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Er ikke så evnevik da :p Har prøvd det, å trykk og å holde in F, men den bare flyr vekk fra meg, uansett om jeg har grapplinghooken eller ikke.

 

Edit: Fikk det til!

 

Du på skyte kroken helt oppe på tanken med ventilen så når du henger fast så skyter du på denn "and away you go."

 

Legger til noe fra det offisielle forumet:

 

how to find a a titus ZJ

 

 

Quote:

Originally Posted by Zenin

Theres a titus ZJ waiting next to a petrol/gas station, its the fastest car in the demo

Coordinates

X: 7584

Y: 24333

 

 

 

Quote:

Originally Posted by MadX

Nice Cars in the Demo, fast as hell:

 

X: 6438 Y: 24311 - BLACK SPORTSCAR (Sometimes with Minigun )

 

Takk Migasa :D

Lenke til kommentar

Faen ta deg atsjonas. <_< Når jeg leste posten din første gang så var et ingen edit der men men. Den kom sikkert når jeg trykket F5 for å se om noen hadde svart.

 

Er det bare et fly i demoen? eller er det noen gjemt vekk under en stein eller noe i den dur. Forresten det er drit fett å ta et helikopteret og feste en kabel mellom helikopteret og hode på en statue og så bruke den til å mose alt i din vei.

 

En annen gøy ting er å plukke opp noe med et helikopter å tilte helikopteret i motsatt retting som det under er for å få det til å snurre fortere å fortere helt til det går så fort at du nesten mister kontrollen før du slipper taket å ser bilen eller personen fly milevis inn i horisonten.

Lenke til kommentar

Brukte hooken til å ta med meg en passasjer på et av flyene, det første gangen døde han av å smelle i halen. Den andre gangen klarte jeg å holde ham levende nok til at han opplevde at jeg bruke flyet til et kamikaze angrep på en statue ^^. Good times...

Lenke til kommentar

Jeg fant en minigun som du kan plukke opp å bruke på samme måte som turretene i h3.

Du kan finne den i et vakttårn i en militærbase.

 

Kordinater: X:7449 Y:23857

Du plukker den opp helt vest i basen. Først kan du bare styre den som en "mounted gun" men viss du trykker "A" (xbox) så kan du valse rundt med en badass minigun!

Lenke til kommentar

Her kan dere laste ned en trainer som fjerner tiden og åpner hele kartet for utforskning. Man trenger bare å starte trainerern før man starter demoen, og så trykke F3 og F4.

Det er veldig lite å finne der ute, og det mangler en del textures, men morsomt å ta seg en flytur uansett, bare for å se. (Dette spillet er virkelig stoooort.) Det finnes heller ingen andre kjøretøy der ute.

 

Eneste tegn til liv var en annen pilot som var ute og tok seg en flytur med samme fly som vi finner i demo-området. Noen kilometer nord-vest for demo-området. Etter litt synkronflyving endte han opp i havet, og jeg freste videre av gårde med flyet hans :)

 

Herregud som jeg gleder meg til fullversjonen havner i postkassa.

 

edit: Det var ikke jeg som fant denne traineren, den takken går til en venn av meg på steam.

Endret av Villanden
Lenke til kommentar

Tusen takk for den traineren Villanden ^_^

 

Det tok litt tid med å skjønne hvordan man brukte fallskjermen til å komme seg rundt, men når jeg fikk det til så fungerte det veldig bra! Jeg har ennå ikke funnet noe fly?

 

Er ett fly ved race missionet, spawnes også ett når du starter det.

Lenke til kommentar

Craxdm: Hvis du vet hvor Colonel-villaen er (cirka rett frem et godt stykke med fallskjerm hvis du hopper fra basehopp-plattformen der du starter), så ligger flyet til høyre for den bygningen. Flyet står ikke på asfalt, men heller en liten rullebane på sand.

 

edit: Eller du kan lete frem disse koordinatene i din PDA: X: 6572 Y: 25964, sette waypoint, og presto manifesto, du har et fly :)

Endret av Villanden
Lenke til kommentar

Broren min testet den traineren, den var utrolig skuff kommer du et pak km vekk fra demo sonen så er det ingen teksturer og viss du flyr bort til byen så kan du fly gjennom bygginger som er ut som de skulle verdt med i flight sim 1999. Forresten så er det ganske irriterende at viss du er så vidt nedi vannet med flyet så sprenger det <_<

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...