Gå til innhold

Just Cause 2 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er nok mer enn bare to jagerfly du, i sirkelen jeg tegnet på lengst til øst er det 3 fly elns.

Mener begge typene, Leopard og Eclipse. Det er de eneste jagerflyene i spillet, og du finner begge på de flyplassene jeg markerte.

Når jeg leser det du skrev sist igjen ser jeg hva du mente. :blush:

Endret av Lexiboij
Lenke til kommentar

Noen som har merket at veiene forsvinner når man er et stykke opp i lufta? Mange ting som ikke blir rendret før man kommer ganske nærme, gjelder spesielt korallrevene. Eller er det bare til meg? Kjører forresten alt på max om det har noe å si. :hmm:

 

Akkurat det samme hos meg. Skjønner det egentlig, da det hadde blitt litt drøyt om alt av veier osv hadde vært rendret hele tiden.

Har også lagt merke til at trærne har to tekstur "lag" ett når du er høyt oppe og ett nærme. Synes dog det "nærme" lage kunne blitt rendret litt lengre unna, siden det synes så godt når man kjører.

Lenke til kommentar

Holder på med et oppdrag der du skal desarmere 3 bomber på 3 biler uten at de stopper. Det er jo nesten umulig, hele oppdraget er jo fylt opp med bugs, tar lang tid før jeg i det hele tatt kan begynne å desarmere, bilene i konvoien kjører stadig inn i hverandre slik at det blir failed. Noen andre som hadde problemer med dette, eller er det bare til meg at desarmering (o.l.) er så og si umulig? Det å trykke på tallene er jo greit nok, men finner ikke noe system når man skal trykke.

 

EDIT: Klarte det til slutt, har en liten teori om at man må trykke raskt og sammenhengende. Noen som kan bekrefte det?

Endret av Lexiboij
Lenke til kommentar

Jeg trenger sårt et militært fly, noen som kan fortelle meg hvor jeg finner ett?

617953.jpeg

 

I området der de tre røde sirklene er tegnet på er det flyplasser med kampfly. Om du ser ca. hvor jeg tegnet på vil du se flystripene tydelig på eget kart.

617953.jpeg[/img]

 

Du er en veldig sexy mann.

Lenke til kommentar

Blir så mye opphakket ingame lyd om jeg skal ha den i videoen. Syns derfor det er bedre med klipping og liming. Så setter man litt stemningsfull musikk til ;D

Brukte musikk i de første videoene mine, men så fant jeg Wegame som tok opp ingame lyd, fungerer på spill med litt roligere soundtrack.

Vil si meg enig i valget du tok på videoen, fungerer ikke med ingame når man klipper.

Hvilken screen recorder bruker du?

 

30 timer på 27% elns. Passelig stort dette her.

Lenke til kommentar

Av dere som har pc versjonen, hvordan ytes spillet?

 

Ekstremt bra. Gjør skam på Crysis og andre motorer gitt.

 

Hvordan da mener du?

Får nesten dårligere ytelse her enn Crysis jeg :cry:

Får ikke kjørt dette med 60 FPS på full grafikk. Er det mindre FPS i Crysis? For det har jeg ikke problemer med.

 

EDIT: Har vel doblet antall videoer jeg har lagt ut på youtube snart nå. Poster når videoen kommer live.

Endret av Lexiboij
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...