Gå til innhold

Sniktitt: The Secret World


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det at det faktisk kommer til Xbox 360 kan føre til kjøp for min del. :)

 

Ja, Age of Conan ble jo en hit på Xbox 360... :rolleyes:

 

Neida, hvis alt de påstår er fakta så virker spillet lovende, men nå har jeg vært igjennom to MMO-lanseringer fra Funcom tidligere, og ingen av gangene har de vært i nærheten av å holde det de lover. Alltid store ord for å presse aksjekursen opp.

 

Nei, jeg setter meg på kanten jeg og venter - men gidder ikke ha noe slags forventninger til dette. Kjøpe det blir jeg nok uansett.

Lenke til kommentar

Jeg likte den biten hvor det stod at de har oss ensomme ulver i tankene når de utvikler. Jeg har hverken tid eller interesse av å involvere meg i klaner og gjenger i MMO-spill. Av og til kan det være kjekt å spille sammen med folk, men... Husker det var kult i EVE. Der hadde jeg mange flyktige kontakter og gjorde som jeg ville. Det gikk fint an å være sær, ensom fyr. :)

 

Nå gjenstår det bare å se om de klarer å levere. Jeg spilte AO en liten stund og syntes det var bra. AoC har jeg ikke vært borti, men de har vel fremdeles flere titals tusen spillere?

Denne gangen er de heller ikke knyttet av en lisens. Det kan være en stor fordel.

Lenke til kommentar

Høres ut som om det hadde passet bedre som singleplayer. Skjønner ikke det der oppstyret i MMO? Det kommer et metningspunkt og det har vært nådd for lenge siden. Virker jo som om historie er veldig viktig for denne Tårnquist eller hva det var og hvordan skal ha få fortalt det på en god måte i et MMO?

 

Er også skeptiske til animasjonene.. Et av punktene som er viktigst for meg. AOC har ikke særskilt gode animasjoner. Liker Euphoria Engine :)

 

Edit: Men storymessig virker det jo som Heroes faktisk. Temmelig likt, noe som kan være sinnsykt! :D

Endret av Kenny Bones
Lenke til kommentar

Tror funcom fort kan komme til å slite hvis de ikke gir opp MMO sjangeren for en stund. WoW har for det første en massiv fordel med tanke på brukermasse, og i tillegg er det mange som mistet litt trua på Funcom etter AoC fiaskoen (La oss kalle en spade for en spade) når man da også ser at Blizzard kommer til å slippe et nytt MMO ettervært kan det fort bety at dette kommer litt i skyggen.

Lenke til kommentar
Det kan jo også hende at dette spillet blir såpass unikt at alle vil ha det. Kanskje det er det de håper og tror på, at det vil "slå" WOW, who knows. Litt naivt å tro det isåfall.

Tviler. Tror de satser på ikke altfor mange brukere, men lojale, da dette høres ut som et konsept som ikke vil slå godt igjennom for allmenheten.

Lenke til kommentar
Det kan jo også hende at dette spillet blir såpass unikt at alle vil ha det. Kanskje det er det de håper og tror på, at det vil "slå" WOW, who knows. Litt naivt å tro det isåfall.

 

Skal nok mye til å "slå" wow....håper inderlig det kommer noe som gjør det snart. Synes wow har forpestet og ødelagt mye for både mmorpg sjangeren og spillindustrien generelt....

Lenke til kommentar

Fra det lille jeg testet AoC så var det helt greit for singel player grinding. Var kanskje et ubalansert MMO spill med for lite innhold i de høyeste levla, og får dårlig PvP, men historievis osv så synes jeg ikke AoC skuffet. Funcom skuffer aldri på stemning osv (grafikk, lyd osv), men så spilte jeg bare til et vist punkt også da, siden jeg bare spilte trial.

 

Det jeg mener er at det er ingenting som tilsier at TSW ikke kan være en god singelplayer opplevelse i alle fall. :)

Lenke til kommentar

Syns dette høres spennende ut. Høres ut som de ønsker å gjennomføre de ideene de begynte å lukte litt på med Age of Conan, men som ikke ble gjennomført alikevel, eller kun delevis. Liker veldig godt tanken om et nytenkende MMO, den siste tiden har det vært for mye av den samme ulla alt sammen.

 

Ser noen undrer seg over at funcom satser på mmo igjen. Husk at til PC er det en foretningsmessig overlegen modell i forrhold til alternativene. Får man et greit antall spillere gir det kontinuelig inntekt over tid, og piratkopiering er ikke et tema engang...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...